י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המתקפה האישית מחריפה

אולמרט בלי למצמץ: "ארדואן ונתניהו הם אחים תאומים"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בהתבטאות חסרת תקדים על רה"מ ומשפחתו: "הם מפיצים שקרים, יש להם מנגנון שעובד שמתחיל בילד המטורלל שחי על חשבון המדינה" • האזינו למתקפה החריפה

אולמרט בלי למצמץ: "ארדואן ונתניהו הם אחים תאומים"
ארדואן / נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Wisam Hashlamoun, Flash90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התראיין לרדיו 103FM והביע את דעתו בחריפות כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל קמפיין הבחירות שמתנהל בימים אלה: "אין פה שניים שמשחקים ככה, יש פה אחד שהפך את מדינת ישראל כולה לזירה של זוהמה, אלימות, ברוטליות, הסתה, עלבון שלא היה דבר כמוהו מאז קום המדינה", אמר אולמרט.

לדבריו; "אני הייתי על הבמה הפוליטית חמישים שנה, אני זוכר לא פעם מאבקים שהיו בתקופות שאפילו גולדה מאיר מול מנחם בגין לא התנהגו כך. אין שום דבר שהיה אז שמתקרב בכלל לרמת הזוהמה ההסתה ההשתוללות והפגיעה שמוביל אדם אחד ובני משפחתו. זו משפחה מטורפת עם אנשים מופקרים באווירה של הסתה ונכונות להרוס כל דבר, לערער כל הסכמה וכל ערך כדי להציל אדם בעניין שאין לו שום קשר לאינטרס של המדינה".

בהמשך התייחס לדברים שאמר ח"כ אבי דיכטר: "הוא הוריד את עצמו לאשפתות באיבוד הכבוד העצמי המינמלי שהפך להיות משרת נרצע של נתניהו. הם מפיצים שקרים, יש להם מנגון שעובד על העניין הזה וזה מתחיל בילד המטורלל שחי על חשבון המדינה בבלפור, זה עובר לאתר כלשהו של ידיעות חדשות שמודיע על הדברים ומשם זה עובר לרשתות החברתיות. זה דברי כזב ושקר שום דבר חוץ מהשמצות שאין להם שום בסיס".

על חברו שמת השבוע, נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארכ סיפר: "ראיתי אותו לאחרונה במפגש אחרי שפרשתי מכהונתי וזה היה לפני שנים. היה לנו מודל קבוע, רוב הפגישות היו בשארם א-שיח' הייתי נוסע למועדון היאכטות ושם הוא היה מנהל את העניינים ורוב הזמן גם היה נמצא שם. היינו יושבים ומדברים שעה וחצי שעתיים בארבע עיניים היו לנו שיחות מרתקות ולפעמים מפתיעות בכנות שלהם. הוא היה מאוד ממורמר על ההתקפות שהיו עליו בנושא דמוקרטיה במצרים".

אהוד אולמרט רג'יפ טאיפ ארדואן בנימין נתניהו רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד