י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

הגר"מ מאזוז תועד: "מצווה להצביע ג'" • צפו

חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר שאמש רמז ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז להצביע למפלגת ש"ס - הבוקר תועד ראש הישיבה אומר "מצווה להצביע ג'" • צפו

הגר"מ מאזוז תועד: "מצווה להצביע ג'" • צפו
ח"כי יהדו"ת במעונו של רה"י צילום: מתוך הסרטון

חשיפת 'בחדרי חרדים': חברי הכנסת מיהדות התורה משה גפני, יעקב אשר ויעקב טסלר, הגיעו הבוקר (ראשון) למעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים'. במהלך השיחה תועד ראש הישיבה הגר"מ מאזוז אומר כי "מצווה להצביע ג'".

מאחורי המפגש עומדות שיחותיהם של חה"כ יעקב אשר ושל המתווך שמואל הלל קרליץ, שנועדו לפני כשבועיים עם הרב צמח מזוז; שיחות שנחשפו לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי' נודע כי הצדדים ניהלו שיחות במהלך השבועיים האחרונים, כאשר מי שניהל את השיחות מצד 'כסא רחמים' הוא צבי שלום, מנהל תחנות רדיו.

הדבר הגיע אמנם לכדי הסכם בימים האחרונים, אולם טרם ברור מה תוכנו. יצוין כי בסיבוב הקודם סוכם כי אילו הדבר יביא כ-250,000 קולות, אזי נציג מ'כסא רחמים' ימונה לעוזר פרלמנטרי בכנסת.

דבריו של ראש הישיבה הבוקר (ראשון) האומר כי "מצווה להצביע ג" וכי הוא ובני משפחתו יצביעו ג׳, מגיעים לאחר שאמש בשיעורו הוא רמז על תמיכה בתנועת ש"ס ורמז כי מצווה דווקא להצביע ש"ס.

כך גם בתיעוד בלעדי שפרסמנו הבוקר, ממנו עולה כי חבר המועצת הגר.ףש בעדני נועד עם הרב מזוז, כאשר במהלך השיחה הבהיר ראש הישיבה כי מי שנעזר מ'אל המעיין' ומש"ס - צריך להצביע לש"ס.

הרב מאזוז כסא רחמים יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד