ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אין שם מי שיעריך אותו"

חנוך דאום יוצא להגנתו של עמית סגל ותוקף את אילנה דיין

לאחר פרסום הקלטות יועצו של גנץ על ידי עמית סגל, התקשורת עשתה הכל בשביל לגמד את הסיפור הזה • השיא הגיע כאשר אילנה דיין חשפה את מקורו העיתונאי של סגל בשידור חי • כעת, יוצא חנוך דאום להגנתו של סגל ותוקף את דיין והתקשורת

חנוך דאום יוצא להגנתו של עמית סגל ותוקף את אילנה דיין
חנוך דאום עמית סגל צילום: פלאש 90

ביום חמישי שעבר חשף הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, הקלטה ובה נשמע ישראל בכר יועצו של יו"ר כחול לבן בני גנץ מצטט את ח"כ עומר ינקלביץ האומרת כי גנץ "טיפש, אפס מאופס, לא מתאים לו להיות ראש ממשלה". בכר עצמו התבטא כי "גנץ מסוכן לעם ישראל" וכי "אין לו אומץ לתקוף באיראן". מי שהעביר את ההקלטה ואף הקליט אותה בעצמו זה הרב גיא חוברה. 

אמש (ראשון) חשפה מגישת "עובדה", אילנה דיין, הקלטות החושפות לכאורה את מקורו העיתונאי של סגל.

כעת, יוצא חנוך דאום להגנתו של סגל, ובפוסט שהעלה לפייסבוק כתב כך: "יש לי תחושה שבעתיד ילמדו בבתי ספר לתקשורת את מה שקרה פה אחרי שעמית סגל הביא הקלטה של ישראל בכר אומר שגנץ מסוכן לישראל. היה מדהים לראות איזה מאמץ מקיף עשתה התקשורת לגמד את הסיפור ולהפוך אותו מדיון בדבריו של היועץ לדיון בשאלה איך סגל השיג את החומר, למה רב מקליט שיחות וכדומה"

עכשיו תראו, אני מניח שעמית סגל התרגל לזה: כשהוא יושב באולפן שישי ואומר משהו מיד מתנפלים עליו מכל עבר. הוא לא מכיר חוויה אחרת. כשהוא מצייץ משהו נכתבים שישה מכתבי תגובה בהארץ שבמחציתם מוזכר שאביו היה במחתרת (זה קרה שנתיים בטרם נולד, מה הוא אשם?). וכמובן, הוא מביא סיפורים בלעדיים בלי סוף אבל הוא לעולם לא יקבל את פרס סוקולוב שמחולק על ידי חבורה מצומצמת משמאל שמקפידה לחלקו לבני החבורה בלבד. אין שם מי שיעריך את הדרך שסגל פילס כדי להשמיע קול ייחודי ואחר".

דאום סיים ואמר, כי "אז מה אפשר לעשות? להגיד לו כמה אנחנו, הציבור, כן מעריכים אותו. להזכיר לו שעבור כל כך הרבה ישראלים הוא משמש פה. לומר לו שעבורנו זה מרגש לראות שיש עיתונאי כה בכיר בטלוויזיה שלנו, שלא חושש לתת ביטוי לעמדות שהושתקו במשך שנים, ולומר לו ביחד: המשך ככה, עמית, בלי לפחד כלל. כֹּה לֶחָי וְאַתָּה שָׁלוֹם וּבֵיתְךָ שָׁלוֹם וְכֹל אֲשֶׁר לְךָ שָׁלוֹם".

 

 

חנוך דאום עמית סגל אילנה דיין בני גנץ ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד