כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
יקים ממשלת 60?

דרעי: "המשימה היא להקים ממשלה מידית"

לאחר התוצאות הדרמטיות הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי למטה המפלגה ולקול צהלות ההמון הכריז דרעי כי כבר מחר נשב עם רוה"מ וניישם את הכרעת העם ונקים ממשלה מיידית בראשות נתניהו

דרעי: "המשימה היא להקים ממשלה מידית"
אריה דרעי במטה ש"ס צילום: פלאש 90

לאחר תוצאות המדגמים שמסמנים ניצחון דרמטי לגוש הימין וכן מראות כי תנועת ש"ס שומרת על כוחה עם תשעה מנדטים בכל המדגמים, יו"ר המפלגה אריה דרעי הגיע נרגש למטה המפלגה כדי להודות לתומכים והפעילים.

"מזל טוב ש"ס!" פתח דרעי הנרגש. "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. הודו לשם כי טוב. כי לעולם חסדו. זה היום, עשה ה', נגילה ונשמחה בו.

"ברשות אחיי ורעיי ואהבויי וידידיי, השליחים והנציגים האהובים והמסורים שלנו. באמת, כל אחד ואחד אהוב, מסור, מוכשר, ברוך השם, כולם כאיש אחד - ברוך השם. רבותיי, באתי עכשיו (צעקות "ליברמן הבייתה" ו"מדינה יהודית")".

"באתי עכשיו מביתו של מרן ראש הישיבה גדול הדור שבשבוע שעבר ראינו את הדמעות שלו ואת הבכיות שלו" אמר יו"ר ש"ס. "כל כך היה לי שמחה לראות את מרן מלא שמחה. בשעה שבע בערב ששלחתי אליו שליח אישי לומר לו שצריך ישועה, הוא קרא תהילים אנחנו מודים לו ולמועצת חכמי התורה".

"זו הפעם השלישית שאנחנו נפגשים כאן" הוסיף דרעי. "אולי יותר אפילו אבל היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר. מחר בעזרת השם יום שלישי שנכפל בו כי טוב, נשב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו" ציין דרעי "ואנחנו בעזרת השם ניישם את הכרעת העם הברורה של היום ונקים ממשלה מידית בראשות של נתניהו, נקים ממשלה מהירה ומיידית, נאשר תקציב המדינה, ואח"כ נראה בהמשך להרחיב את הממשלה. כעת המשימה היא להקים ממשלה מידית וזה מה שאנחנו נעשה, זה מה שהעם בחר היום - הכרעה ברורה". 

"אני מבין שנאום לא יהיה לי פה היום" אמר דרעי לקול זעקות השמחה בקהל, "אז אני רק רוצה להודות לכל חבריי, לכל הפעילים, לכל המנהלים, אני לא יכול למנות אותם כי אי אפשר למנות את כולם, תדעו לכם רבותיי, ברוך השם, שנה שלמה, זה פעם השלישית שאנחנו נפגשים כאן, אולי יותר אפילו, עם משה לאון ועיריית ירושלים, אבל היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר.

מחר בע"ה יום שלישי שנכפה בו כי טוב, כבר אנחנו נשב מחר, ראשי גוש הימין, עם רה"מ בנימין נתניהו. ואנחנו בע"ה, ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מיידית, בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין".

ש"ס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד