י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על הראש של ליצמן

בליכוד יציעו לעורקת את תיק הבריאות

המשא ומתן הקואליציוני החל עוד בטרם פורסמו תוצאות האמת? על פי דיווח בערוץ 13, הוצע לחברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס הצעה מפתה שתשדרג את מעמדה בפוליטיקה ותכניס אצבע בעין לראש מפלגתה לשעבר שיישאר באופוזיציה בארבע השנים הבאות

בליכוד יציעו לעורקת את תיק הבריאות
ליצמן צילום: דוד כהן / פלאש 90

כשהתוצאה המסתמנת כעת היא 60 מנדטים לגוש הימין, בליכוד החלו לפזול ולחפש עורקת, כשהם מציעים לה את התפקיד בו מחזיק כיום יושב ראש 'יהדות התורה' יעקב ליצמן.

על פי הדיווחים ב'ערוץ 13', בליכוד מציעים לחברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, כיום במפלגת העבודה-גשר-מרצ, את תפקיד שרת הבריאות, לצד התחייבות לתמוך באביה השר לשעבר דוד לוי לתפקיד נשיא המדינה.

גם בכיר 'הליכוד', שר החוץ ישראל כץ, רמז על כך בראיון שהעניק אתמול (שלישי) לאתר ynet, שם אמר, "ברמה האישית אני מאוד מעריך אותה, היא יכולה להיות שרת בריאות מצוינת".

נציין כי אמש שאלנו ב'בחדדי חרדים' את שר הבריאות, האם יוותר על תיק הבריאות כדי להביא את אורלי לוי-אבקסיס לגוש הימין? וליצמן השיב: "אני לא מתייחס לכל השטויות האלה".

אם וכאשר תיכנס לוי לממשלה, זו תהיה אצבע בעין ליו"ר מפלגתה לשעבר אביגדור ליברמן, אותו עזבה כאשר נכנס לממשלת נתניהו בכדי לקבל את תיק הביטחון והקימה סיעה עצמאית בשם 'גשר', עמה רצה בבחירות הראשונות לבדה ולא עברה את אחוז החסימה. 

ליברמן יראה בעיניים כלות את בת טיפוחיו יושבת בשולחן השרים, כשהוא בכס הח"כ הפשוט והזוטר באופוזיציה.

אביגדור ליברמן שר הבריאות יעקב ליצמן אורלי לוי אבוקסיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד