ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הצהרה מיוחדת בנושא הקורונה

נתניהו: נשקול לחייב כל חוזר מחו"ל בבידוד

ראש הממשלה שר הבריאות ומנכ"ל המשרד, מסרו הצהרה מיוחדת בעניין נגיף הקורונה וקראו לאזרחים להמשיך ולהישמע להוראות | נתניהו: "זה קשה להיות בבית שבועיים, אבל ההיענות שלכם מצילה חיים" | ליצמן:"חשבו שאנחנו משחקים פוליטיקה בגלל הבחירות, אבל עובדה שצדקנו" 

נתניהו: נשקול לחייב כל חוזר מחו"ל בבידוד
נתניהו וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן מסרו הערב (ראשון) הצהרה מיוחדת לאור ההתפחויות ומקרים נוספים של הידבקות בנגיף הקורונה, לאחר לדיון מדיני מקיף בהשתתפות ראש המל"ל מאיר בן שבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדבריו: "דיברתי עם סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס כי חשוב שיהיה לנו שיתוף פעולה בהתמודדות בנגיף״, נתניהו סיפר כי ״סוכם שיתוף פעולה למצוא חיסון שהשאיפה הוא להגיע לבדיקה ביתית״.

עוד אמר נתניהו, כי "אנחנו נוקטים את הפעילות לפי הצרכים שלנו, הצעדים שננקטו עד היום הוכיחו את עצמם, אנחנו במצב של שליטה לעומת מדינות אחרות. זו החלטה קשה ונמשיך לדון על כך בהמשך הלילה ומחר נקבל החלטה מה עושים והאם יש החרגות״.

״אנחנו לא מדברים על לסגור את שערינו אלא על חיוב בידוד לישראלים או מי שנכנס ארצה״, ציין נתניהו, שהוסיף, "זה קשה להיות בבית שבועיים, אני מבין שזה קשה לכם אזרחי ישאל אבל ההיענות שלכם מצילה חיים״.

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר בהצהרה המיוחדת: המדיניות שהחמרנו על עצמינו, היא עשתה בעיות שחשבו שאנחנו משחקים פוליטיקה בגלל הבחירות, אבל עובדה שצדקנו ואנחנו במצב הרבה יותר טוב משאר המדינות".

"יש דברים כולל הנושאים הכלכליים שאנחנו צריכים להחליט אבל אותי לא מעניין כלום אלא הבריאות, זה הדבר הראשון והאחרון שמעניין אותי". לדבריו, "צריך לשמור ולשמוע למה שאומרים צוות משרד הבריאות ולהקפיד על בידוד".

קורונה בנימין נתניהו שידור חי יעקב ליצמן משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד