כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נגבה כל מהלך

בני גנץ: "להפעיל את רשות החירום הלאומית"

יו"ר כחול לבן התייחס היום להתפשטות נגיף הקורונה בישראל ושיבח את התנהלות מערכת הבריאות • "כדי שנוכל להתמודד עם המשבר הזה, מדינת ישראל צריכה לגייס את כל האמצעים והכלים שברשותה"

בני גנץ: "להפעיל את רשות החירום הלאומית"
בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

יו"ר כחול לבן בני גנץ עזב לרגע את הכאוס הפוליטי והתייחס להתפשטות נגיף הקורונה. גנץ הביע ההערכה כלפי התנהלות מערכת הבריאות והבטיח לגבות מהלכים של הממשלה.

"מדינת ישראל נמצאת רק בראשיתו של משבר הקורונה. אני מבקש להדגיש - אני וחבריי בכחול לבן, נגבה כל מהלך נכון בכדי שמדינת ישראל תוכל להתמודד עם המשבר ולצאת ממנו כמה שיותר מהר, תוך הצלת חיי אדם וצמצום הנזק לאזרחי ישראל ולכלכלה הישראלית.

כדי שנוכל להתמודד עם המשבר הזה, מדינת ישראל צריכה לגייס את כל האמצעים והכלים שברשותה. חייבים להפעיל את הגופים שיש להם את הכלים הטובים ביותר לעשות זאת.

אני מלא הערכה למשרד הבריאות ולצוות בהובלת מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב. בעת הזו, אנחנו חייבים להשתמש גם ביכולות הארגוניות של משרד הביטחון וצה"ל.

הגיעה העת להפעיל את רשות החירום הלאומית, פיקוד העורף וחיל הרפואה. חייבים להיות מוכנים להפעיל את כל היכולות, האמצעים הלוגיסטיים והמערכים שבנויים להתמודד עם מצבי חירום רחבים ומתמשכים. יש להיערך לאפשרות שנצטרך לשנע באופן לאומי מוצרים וציוד, לבנות מתקני בידוד ובתי חולים ולהפעיל מוקדי הסברה והדרכה.

אנחנו צריכים להימצא כעת בהיערכות מוגברת ומסודרת, אך אסור לפעול בהיסטריה לאומית. כחול לבן בראשותי תגבה כל צעד נכון, ללא כל שיקול פוליטי בזמן המורכב והרגיש הזה."

בני גנץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד