ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
משבר הקורונה

משרד החינוך למוסדות: הביקורות הופסקו

בעקבות משבר הקורונה ובשל כך שבעולם הישיבות ישנם רבים בבידוד, במשרד החינוך מודיעים למנהלי המוסדות כי הם מפסיקים עד להודאה חדשה את הביקורות

משרד החינוך למוסדות: הביקורות הופסקו
הרב בעדני מוסר שיחה בישיבה צילום: באדיבות המצלם

בשל נגיף הקורונה המתפשט ולאחר שבמוסדות רבים נמצאים תלמידים בבידוד, האגף התורני הממוני על הישיבות במשרד החינוך מודיע כי הוא יפסיק את הביקורות עד להודעה חדשה.

במייל ששיגרו במשרד החינוך למנהלי המוסדות נכתב, כי "בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, הופסקו הביקורות של החשכ"ל בישיבות למעט מוסדות שאמורה להתבצע בהם ביקורת שנייה עקב ביקורת ראשונה שלילית וכן מוסדות חדשים לצורך השלמת תהליך ההכרה וקידום תשלומי התמיכה לשנת 2020".

כמו כן מבקשים במשרד החינוך ממנהלי הישיבות שיש בהם תלמידים חולים, או תלמידים שנאלצו לשוב הביתה לבידוד, להודיע על כך להנהלת האגף במשרד החינוך כדי שאלה ידעו להעירך בהתאם.

נציין כי בימים אלה יוצאת לדרך ביקורות עומק מטעם רשת העמותות והחשב הכללי אלא שלמרות בקשת מנהלי המוסדות והעמותות שחלק מראשיה נמצאים בבידוד - המדינה טרם הודיעה על ביטול ביקורות העומק וצפויה לערוך אותה כשיגרה.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי במשרד הבריאות צפויים לפרסם בשעות הקרובות הנחיות לישיבות שלא לקיים לימודים, תפילות או פעילות בחדרי האוכל עם למעלה מ- 100 תלמידים שהדבר ישליך על רוב הישיבות שיאלצו לפצל את השיעורים/ השיחות או הארוחות.

קורונה משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד