י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נלחמים בהרתעה

שוב הפר את הבידוד ונעצר על ידי שוטרים ממוגנים

נאבקים בהרתעה: תושב תל אביב נעצר לאחר שסירב להימצא בבידוד והפר את צו הבידוד • החשוד היה מעורב גם בתקיפת מאבטחים וזו לו הפרת הבידוד השנייה

שוב הפר את הבידוד ונעצר על ידי שוטרים ממוגנים
מעצר מפר צו בידוד. אילוסטרציה צילום: צילום מסך

הערב (מוצ"ש) התקבל דיווח במשטרה על חשד להפרת צו הבידוד על ידי אדם בתל אביב. עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה במהלכה הצליחה לאתר את החשוד בן ה-47 ברחוב בוגרשוב בתל אביב, אשר סירב להימצא בבידוד ונעצר על ידי השוטרים שהתמגנו כראוי - מחשש להידבקות.

מהחקירה הראשונית עולה כי מדובר באותו אדם אשר אתמול (שישי) היה מעורב בתקיפת מאבטחים ברכבת ההגנה בתל אביב והוברר כמפר בידוד.

כאמור, החשוד נעצר לפני כשעה קלה לחקירה במשטרת מחוז תל אביב, בסיומה ייעצר; וזאת לאחר היוועצות עם פרקליטות המדינה. מחר (ראשון) יתקיים בהיעדרו דיון בבקשה להארכת מעצרו.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות. שכן, אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

כמו כן, חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב (Fake news) שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור. מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופץ רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך ובאתר משרד הבריאות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד