ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מתמודדים עם ההנחיות החדשות

אפקט הקורונה: החופה נערכה בשעה 04:30; השוטרים הגיעו בבוקר לסגור את האולם

במסיבת עיתונאים אמש (מוצאי שבת) הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי תיאסר התקהלות של 10 אנשים • בשל כך, זוגות רבים שהיו אמורים להינשא במהלך השבוע הקרוב החליטו להקדים את החתונה למוצ"ש בשעת ליל מאוחרת

אפקט הקורונה: החופה נערכה בשעה 04:30; השוטרים הגיעו בבוקר לסגור את האולם
השוטרים בכניסה לאולם צילום: משה פחימה

הקורונה ממשיכה להתפשט בישראל, ונכון להבוקר (ראשון) מספר החולים בישראל עומד על 200, מהם 2 במצב קשה ו-11 במצב בינוני. במסיבת עיתונאים אמש (מוצאי שבת) הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנחיות חדשות ומחמירות, ביניהן השבתה חלקית של המשק, ואיסור התקהלות של 10 אנשים.

על פי ההנחיות שהופצו הלילה לאחר חצות, תפילה וטקסים דתיים ייערכו בקבוצות של עד 10 אנשים כל אחת, תוך שמירת מרחק של 2 מטרים בן אדם לאדם ולא יותר מ-2 קבוצות בו זמנית.

בשל כך, זוגות רבים שהיו אמורים להינשא במהלך השבוע הקרוב החליטו להקדים את החתונה למוצ"ש בשעת ליל מאוחרת, על מנת שיוכלו להשתתף באירוע מעל עשרה אנשים.

אולם 'האצולה' באשדוד התגייס לעזרתם של בני זוג חרדים מדרום הארץ, ופתח בשעה 02:00 בלילה את האולם על מנת שיוכלו לקיים שם את החתונה.

החופה החלה בשעה 04:30 והסתיימה בשעה 05:15 כשלאחר מכן התפללו תפילת נץ, ואז החלו ריקודים עד השעה 07:50.

השוטרים מפנים את האולם. צילום: משה פחימה

בשעה 07:00 בבוקר בדיוק הגיעו שוטרים על מנת לסגור את האולם. בני המשפחה אמרו להם שהצו מתחיל בשעה 08:00, אז השוטרים יצאו כלעומת שבאו. בשעה 07:55 נכנסו השוטרים שוב ופינו את האולם.

כמו כן, בעיר רחובות נערכה אתמול (מוצ"ש) בשעה 01:30 חופה של זוג שהיה אמור להינשא בימים הקרובים.

בני המשפחה חששו שלא יוכלו לקיים את החתונה כסדרה בשל ההנחיות החדשות, והחליטו לקיים את הטקס בשעה מאוחרת זו, לפני שההנחיה תכנס לתוקף.

ולנו לא נותר אלא לאחל, שיקימו בית נאמן בישראל.

קורונה חולי קורונה משרד הבריאות מצב חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד