י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגר"ח הביע קורת רוח מרובה

רגע לפני הסגר ברשב"ם: הגר"ח בחן את צעירי בית מאיר ב'שור שנגח'

ימים ספורים לפני שצומצמה קבלת הקהל בגלל הקורונה, עלו בהתרגשות רבה תלמידי הישיבה לצעירים "בית מאיר" למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, יחד עם רבני הישיבה בכדי להבחן על תלמודם • צפו בתיעוד

רגע לפני הסגר ברשב"ם: הגר"ח בחן את צעירי בית מאיר ב'שור שנגח'
תלמידי בית מאיר אצל שר התורה צילום: שוקי לרר

ישיבת "בית מאיר" לצעירים בבני ברק, נודעה רבות בשנים כישיבה מפוארת, התופסת מקום של כבוד ב'כותל המזרח' של עולם הישיבות הקטנות.

ראש הישיבה הגאון רבי רפאל פרוכטר והמשגיח הגאון רבי אפרים חברוני, עלו יחד עם תלמידי הישיבה למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק (ימים ספורים לפני שצומצמה קבלת הקהל מפני הקורונה). על מנת להיבחן על הסוגיות החמורות שבפרק שור שנגח ד' ו ה'.

זאת לאחר שתלמידי הישיבה סיימו ושננו היטב ונבחנו על הפרק האמור, עלו המצטיינים בחרדת קודש להבחן שוב אצל הגר"ח. בהתרגשות עצומה ובתחושת סיפוק רב ענו התלמידים לשאלותיו של שר התורה על כל הפרק.

בסיום הבחינה הביע הגר"ח קורת רוח מרובה מידיעתם המופלגת והמרשימה של התלמידים הנבחנים.

הגר"ח בירך את כל שמונים התלמידים הלומדים כיום בישיבה כ"י, ואיחל להם המשך הצלחה וסייעתא דשמיא מרובה. ראש הישיבה הגר"ר פרוכטר ביקש ברכה מיוחדת אף עבור 30 התלמידים שמתעתדים להיכנס לשיעור א' בשנה הבעל"ט.

כידוע רבני הישיבה עולים בתדירות רבה למעונם של גדולי הדור בכל פעם שמשלימים התלמידים הספק נרחב. כאשר בפעם הקודמת עלו למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, ובתום המבחן, השמיע בפני התלמידים, פרקי הדרכה בתורה ויר"ש.

בית מאיר בחינה הגר''ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד