ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
המאבק בקורונה

ריבלין: "אל תצאו סתם מהבית; זו סכנה של ממש"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין פנה היום (שלישי) לאזרחי ישראל באופן דחוף ונחרץ, וביקש שלא לצאת מהבית שלא לצורך ולמלא אחר הוראות משרד הבריאות • "אני שב ומבקש מכם, מלאו אחר הנחיות הריחוק, הקפידו להתרחק מהתקהלויות – זוהי סכנה של ממש"

ריבלין: "אל תצאו סתם מהבית; זו סכנה של ממש"
הנשיא ריבלין צילום: עומר מירון, לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין פנה היום (שלישי) לאזרחי ישראל באופן דחוף ונחרץ וביקש מכולם למלא אחר הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד שלא להפר אותן ביציאה אל חופי הים, שמורות הטבע והפארקים העירוניים אל התכנסויות.

"אזרחים יקרים, השבתה אינה שבתון! אני מבקש מכם בכל לשון של בקשה, ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד!", קרא הנשיא והמשיך: "אני יודע היטב שהשהות בבית הסגור אינה קלה כלל וכלל. אני מבין שהילדים זקוקים למרחבים, ושגם אתם ההורים זקוקים לנשימה. על אף כל אלה - אסור לנו להפוך ימים אלה לימי נופש. אני שומע שחופי ארצנו ומסלולי הטיולים מלאים לעייפה. זוהי סכנה של ממש! אני שב ומבקש מכם, מלאו אחר הנחיות הריחוק, הקפידו להתרחק מהתקהלויות – זוהי סכנה של ממש".

עוד הוסיף הנשיא בסיום דבריו: "יקיריי, בתקופה הקשה הזו, שבה ההתרגשות המיוחדת שמאפיינת את ההכנות לקראת חג הפסח מפנה את מקומה לחשש ולחרדה, אני מבקש לחזק את כולכם ולשלוח תפילות למען שלומם ובריאותם האיתנה של כל אזרחי ישראל. אם נמלא אחר ההנחיות - הן ישמרו עלינו. אורך רוח, נשימה עמוקה – זוהי הרוח שלנו, ואם נשמור עליה - היא תשמור עלינו".

קורונה משרד הבריאות ראובן רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד