כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מצפצפים על ההנחיות

חילול השם: חתונת אדמו"רים במסכי 'ערוץ 12'

חילול השם מתחולל בשעה זו באולם שמחות בבית שמש, שם נחגגת חתונה לצאצאי אדמו"רים, בהשתתפות מאות ובניגוד להנחיות המחמירות משרד הבריאות 

חילול השם: חתונת אדמו"רים במסכי 'ערוץ 12'
חתונת אדמו"רים בבית שמש למרות הקורונה צילום: צילומסך

האזהרות הרבות של משרד הבריאות על סכנת הידבקות בנגיף הקורונה לא הספיקו? חתונה המונית בהשתתפות מאות נערכת בשעה זו בבית שמש, בניגוד להוראתם הברורה של גדולי ישראל שהבהירו כי "חמירא סכנתא מאיסורא".

"‏פרסמנו הערב במהדורה תיעוד מאירוע שמתרחש עכשיו בבית שמש", סיפר העיתונאי יאיר שרקי מחדשות 12 לעוקביו ברשת הטוויטר. "חתונה של משפחות אדמו"רים בהשתתפות כמאתיים בני אדם".

שרקי הנמנה על הציבור הדתי, רוחש כבוד רב למגזר, עם זאת לדבריו; "עם כל המאמץ לא להכליל, זאת כבר לא רשלנות או חוסר מודעות - אלא זלזול ורמיסה של אמצעי הזהירות" כתב.

מדובר בשמחת החתונה לנכד האדמו"ר מטשארנאביל אשדוד, בן לבנו הרה"צ רבי שמואל מרדכי טווערסקי, עם בת האדמו"ר מטרבישאן, חתן האדמו"ר מפינסק קרלין.

במודעה שפורסמה לקראת החתונה, הזהיר 'וועד השמחה' כי אנשים שאינם חשים בטוב שלא יופיעו בשמחת החתונה, אך נראה כי ידעו על נפיצות הנושא ועד כמה חילול השם זה עלול לגרום.

"יש להימנע באופן מוחלט מלספר לאחרים היכן שמחת החתונה, להימנע מלהוציא חומרים מצולמים בזמן השמחה", זאת ככל הנראה בידיעה שפרסום העניין יביא אולי לביטול החתונה בנוכחות רבה של אנשים - בניגוד להוראות הרבנים ומשרד הבריאות.

כפי שפרסמתי הערב בטור אישי, שרקי הוסיף "הראשונים להיפגע חלילה יהיו החוגגים עצמם ומשפחותיהם, ובהמשך כולנו".

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום, בשלב זה המשטרה אינה קונסת את בעלי השמחות שעוברים על התקנות העלולות להגביר את קצת הידבקות חולי הקורונה, אולם עד כה נסגרו חמישה אולמות בהם נערכו אירועים בניגוד להנחיות.

חילול השם יאיר שרקי ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד