י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הפר את צו בריאות העם

מארגן החתונה ההמונית נעצר ונלקח לחקירה

בן 42 תושב ירושלים, נעצר הערב במחסום המנהרות לאחר שהפר את צו בריאות העם וארגן חתונה המונית רבת משתתפים בבית שמש, תוך צפצוף על הוראות משרד הבריאו שנועדו לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה בישראל | הוא נלקח לחקירה

מארגן החתונה ההמונית נעצר ונלקח לחקירה
ניידות משטרה צילום: דוברות המשטרה

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: חוקרי משטרת ישראל מתחנת ציון-בית שמש עצרו הערב (שלישי) בן 42 מירושלים, בחשד כי הפר את צו בריאות העם למניעת הפצת נגיף הקורונה ואירגן חתונה רבת משתתפים בעיר בית שמש.

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל לסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות בריאות נגיף הקורונה בישראל,
לפני זמן קצר, כך על פי הודעת המשטרה, נעצר על ידי המשטרה חשוד, תושב ירושלים בן 42 במחסום המנהרות והוא מובל בשעה זו לחקירה בחשד שהפר את צו בריאות העם ובכך סיכן את הציבור.

בנוסף, אב הכלה מהחתונה אותה ארגן על פי החשד בן ה-42, עוכב על ידי שוטרים, גם כן בחשד להפרת הצו. אולם לאחר שהובא לתחנה, סוכם כי ישוחרר תוך הפקדת ערבות והתחייבות להתייצב לחקירה בהמשך.

כשעתיים קודם לכן, יאיר שרקי פרסם במהדורה המרכזית ב'ערוץ 12', אודות חתונה אחרת שאף היא נערכה בבית שמש, לנכדי אדמו"רים שם היו משתתפים רבים, כ-200, גם במקרה זה נפתחה חקירה במשטרה.

במשטרה שבים ואומרים: "נשמעים להנחיות - מצילים חיים: המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

קורונה חרדי נעצר חתונת אדמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד