י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מאוחדת מאפשרת לכל לקוחותיה הזמנת תרופות עד הבית

ההזמנה תקפה למרשמים דיגיטליים • חולי קורונה, מבודדים יקבלו את התרופות ללא עלות שילוח • מבוגרים מעל גיל 65 יקבלו את התרופות גם הם ללא עלות שילוח באמצעות האתר • גב' ש' אלמקייס מנהלת הרוקחות במאוחדת: "למרות שפעילות בתי המרקחת של מאוחדת נמשכת, אנו מאפשרים שירות עד הבית לכל לקוחותינו כדי לאפשר להם להימנע ככל הניתן ביציאה מהבית ובכך לשמור על בריאותם"

מאוחדת מאפשרת לכל לקוחותיה הזמנת תרופות עד הבית
רוקח של מאוחדת צילום: יח"צ מאוחדת

גם כדי לרכוש תרופות אין צורך לצאת מהבית. לקוחות מאוחדת יוכלו להזמין את התרופות לאחר שהנפיקו מרשם דיגיטלי, ויקבלו את התרופות עד לביתם. צעד זה מהווה עוד שירות של מאוחדת במטרה לשמור על בריאות לקוחותיה ולמנוע מהם את הצורך ביציאה מהבית בימים שבהם מתפשט נגיף הקורונה.

לקוח מאוחדת מבודד / חולה קורונה שהנפיק שירות מרשם דיגיטלי באמצעות רופא המשפחה יוכל ולהזמין את התרופה עד לבית מטלפארמה, וכל זאת ללא עלות נוספת באמצעות פניה למספר 08-9130388.

כל שאר המבוטחים יכולים להזמין את התרופות ע"י בתי המרקחת של הקופה "מאוחדת פארם",

לאחר שהלקוח יזוהה טלפונית וימסור את מס' האישור הזמני שהנפיקה לו מאוחדת, יחויב הלקוח באמצעות כרטיס האשראי בעלות התרופה, בגמר הטיפול המשלוח יחכה למבוטח בבית המרקחת.

במידה והמבוטח אינו יכול להגיע לקחת את התרופות ,ניתן לשלוח כל אחד מבני המשפחה או כל שליח אחר .

אופציה נוספת להזמנת תרופות עד הבית באמצעות אתר סופר פארם און ליין  בעלות 29.90 ₪ . המשלוח חינם ללקוחות מעל גיל 65 ומעלה.

גב' ש' אלמקייס מנהלת הרוקחות במאוחדת: "הימים אינם ימים שבשגרה. למרות שפעילות בתי המרקחת של מאוחדת נמשכת, אנו מאפשרים שירות עד הבית לכל לקוחותינו כדי לאפשר להם להימנע ככל הניתן ביציאה מהבית ובכך לשמור על בריאותם. בכל הנוגע לחולי קורונה ולמבודדים השירות הינו ללא תשלום כלל, וכך גם למבוגרים מעל גיל 65".

לעדכונים, מידע ושאלות נוספות הכנסו לכאן>>>

קורונה קופת חולים מאוחדת תרופות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד