י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סגולה לזיווג הגון עוד השנה

הרבי ביקש מהבחורים: לא להסתובב בחדרי מחשבים

הוראה והבטחה: האדמו"ר מתולדות משה מסר שיחת חיזוק טלפונים לבחורי החסידות וקרא להם להימנע מלהסתובב בחדרי מחשבים למיניהם בתקופה הזאת. הרבי הבטיח: "כל אלו הבחורים שיצייתו לו, ובפרט הבחורים המבוגרים יותר שיקבלו בקשתו "יזכו עוד בזאת השנה לזיווג הגון לשם ולתפארת"

הרבי ביקש מהבחורים: לא להסתובב בחדרי מחשבים
האדמו"ר מתולדות משה צילום: יהושע פרוכטר

האדמו"ר מתולדות משה, נשא דברים בענייני השעה דרך הודעה טלפונית ששוגרה לבחורי החבורות של 'תולדות משה', הרבי חיזק את הבחורים לנוכח מגיפת הקורונה המתפשטת.

באמצע דבריו התבטא בצער, אודות האנשים הדבקים בכלים למיניהם שזה מסיר את הדביקות בה': "נחשוב אנו איך היום רובם ככולם אנשים מחוברים למכשיר הטלפון כל היום, אפילו אותם מבקשי השם, כל ההוויה של האדם עם הטלפון, כגון אחר התפילה ואחר הלימוד בכולל, מוציאים את זה כל הזמן בבית המדרש, נחליף אותו להתחבר אל ה' להתחזקות בעבודת השי"ת, להשתייך אליו יותר לבקש על הגאולה השלימה, אמן יהא שמיה רבא שירעיד את בית המדרש, שנהיה געטרעיי יותר לקב"ה, למסור לבו ונפשו לה' יתברך".

לאחר מכן, ביקש הרבי מכלל הבחורים שלא להסתובב ולהימנע מלהיכנס לחדרי מחשבים (כשרים) כלל במשך כל החודש, וכן להימנע ככל האפשר מלשמוע חדשות למיניהם שזה מרחיק את האדם מהקב"ה ומסיר את הדביקות בה'. ביציאת מצרים היה הבחינה של נגיף ורפוא, כמו שכתב הזוהר נגיף למצרים ורפואה לישראל, צריכים אנו ללמוד מהמכה המתוק הזה שיהיה לנו לרפואה על ידי שנתקרב יותר לה', שהגשמיות יהיה טפל גמור אצלנו ולא שנהיה דביקים בכלים המפריעים בעבודת השם וכדומה. אם במסילה נעלה להתעלות בעבודת השם לעשות רצונו באמת ובלב שלם לא ישלוט עלינו שום מכה ח"ו.

ובתוך הדברים הבטיח ואמר: "שכל אלו הבחורים שיצייתו לו, ובפרט הבחורים המבוגרים יותר שיקבלו בקשתו "יזכו עוד בזאת השנה לזיווג הגון לשם ולתפארת".

בסיום דבריו אמר שהוא מתגעגע כבר לראות את פניהם, ובעז"ה בקרוב ממש ניפגש עוד פעם, וביקש שכל אחד יראה לנצל את הימים האלו בהרבות תורה ותפילה כדי לקרב את הגאולה שלימה. "עכשיו בבידוד הוא הזמן הכי גדול להתבודד עם הקב''ה ולהתקרב אליו "קראו-נא" אליו ותיוושעו בכל מילי דמיטב". נחזק את עצמנו באמונה גדולה ובביטחון בה' שאכן נהיה ראוי לגאולת ישראל כמו שאמרו בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל".

קורונה תולדות משה מחשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד