י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"זה כל הסיפור"

כחול לבן יטרילו את גנץ: יעלו להצבעה את החוקים נגד נתניהו

לאחר התפרקות מפלגת כחול לבן על ידי בני גנץ וגבי אשכנזי, הודיע מי שמסתמן כיו"ר הסיעה החדש, עופר שלח, כי כחול לבן תעלה להצבעה את החוקים שיזמו נגד נתניהו, ובכך יטרילו את גנץ - שהיה שותף מלא לקידום החוקים הללו

כחול לבן יטרילו את גנץ: יעלו להצבעה את החוקים נגד נתניהו
יאיר לפיד ועופר שלח צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר הפיצול המפתיע של כחול לבן המאוחדת, כעת חברי סיעת כחול לבן החדשה יטרילו את חבריהם לשעבר מסיעת חוסן לישראל, ויעלו להצבעה את החוקים שיזמו יחד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

חבר הכנסת עופר שלח, מי שצפוי לשמש כיו״ר סיעת כחול לבן החדשה - בראשות חברי הכנסת יאיר לפיד ובוגי יעלון, הודיע כי יעלה להצבעה השבוע את החקיקה שהכינו יחד עם אנשי גנץ נגד ראש הממשלה, וזאת במטרה להביך את גנץ וחברי סיעתו.

שלח כתב ביום שישי בפייסבוק, ״מבחן אחד יהיה לאנשי חוסן לישראל, כבר בשבוע הבא: אנחנו נקדם את החקיקה, שהם היו שותפים לה, האמורה למנוע ממי שיש לו כתב אישום להרכיב ממשלה. האם אבי ניסנקורן יבלום אותה בוועדה המסדרת? האם חילי טרופר, מיכאל ביטון ואורית פרקש הכהן יצביעו נגדה במליאה? זה כל הסיפור״.

כזכור, מדובר בשלוש הצעות חוק שהגישו בסיעת כחול לבן המאוחדת מיד עם השבעת הכנסת ה- 23 במטרה למנוע את כהונת ראש הממשלה ובהם: הגבלת כהונת ראש ממשלה לשתי תקופות כהונה; הפסקת כהונת ראש ממשלה או שר שהוגש נגדו כתב אישום; ואיסור הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על חבר כנסת אשר הוגש נגדו כתב אישום.

מפלגת כחול לבן עופר שלח בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד