י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הממורמרים תוקפים

ב'יהדות התורה' זועמים: "ליצמן וגפני דואגים רק לתפקידים שלהם"

כעס ומרמור בקרב ח"כי יהדוה"ת, ששוב יישארו ללא תפקיד משמעותי לשרת בו את הציבור. לדבריהם, גפני וליצמן דואגים לעצמם ומרגע שהובטח להם כי יישארו בתפקידיהם לא ניסו לבקש עוד למען חבריהם | "עדיין יש תפקידים שאפשר להתעקש", טוען אחד הח"כים ל'בחדרי'

ב'יהדות התורה' זועמים: "ליצמן וגפני דואגים רק לתפקידים שלהם"
משה גפני ויעקב ליצמן בכנסת צילום: פלאש 90

בקרב חברי הכנסת ב'יהדות התורה' קיים חשש ביממה האחרונה, ככל שהם עוקבים אחר הדיווחים על חלוקת התיקים כי ראשי המפלגה דואגים רק לתפקידים שלהם עצמם.

הזעם מגיע על רקע הרצון וההסכמים הפנימיים להוסיף תפקידים לחברי סיעת 'יהדות התורה', כשבמו"מ הקודם דובר על תפקיד סגן שר במעמד שר נוסף, דבר שכעת לא נראה מציאותי בשל הקרבות בגוש על התפקידים המעטים שנותרו.

ב'יהדות התורה' נשמעים קולות ביקורת כנגד ראשי 'יהדות התורה' הטוענים כי ליצמן וגפני דואגים רק לתפקיד שלהם עצמם ואחרי שקיבלו התחייבות כי ישמרו על התפקידים שלהם, הם לא מנהלים מו"מ או מתעקשים לקבל עוד לחבריהם בסיעה.

בקרב חברי הכנסת מצפים לקבל לפחות עוד תפקיד עבור חבר הכנסת אורי מקלב, שע"פ ההסכם אמור לקבל תפקיד בולט ומשמעותי וכפי שנחשף בעבר ב'בחדרי חרדים', קיים סעיף המחייב כי גם ח"כ מאיר פרוש יקבל תפקיד זהה לזה של מקלב.

שאר חברי הכנסת מצפים גם הם לשדרוגים, לקבל לידם תפקידי ראשי וועדות או לכל הפחות סגני שרים במשרדים משמעותיים כדי לפעול למען הציבור ששלח אותם לכנסת, אלא שכעת הם טוענים כי הנושאים הללו כלל לא בשיח מול צוותי המו"מ של הליכוד.

אחד מחברי הסיעה שמבקש לשמור את שמו במערכת, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מאז שפורסם כי גפני וליצמן יישארו בתפקידם לא ראינו או שמענו על דרישות לתפקידים נוספים". לדבריו, "יש מצב ששוב נצטרך להסתפק בוועדה לפניות הציבור ובוועדת המדע, אנחנו מבינים את מצוקת התפקידים בממשלת אחדות אך עדיין יש תפקידים שאפשר להתעקש - נראה שליצמן וגפני דואגים רק לתפקידים שלהם עצמם".

יעקב ליצמן משה גפני יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד