י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בן דוד, פריד, שוואקי וריבו

צפו: האמנים החרדים מצטרפים להסברה על סכנת הקורונה

"חייבים להישאר בבית. לא לצאת! אני בבית כבר שבועיים, לא יצאתי", כך מספר מלך המוזיקה החסידית מרדכי בן דוד בסרטון הסברה מיוחד של פיקוד העורף בשיתוף עם האמנים החרדים המובילים בתעשיית המוזיקה • צפו במרדכי בן דוד, אברהם פריד, יעקב שוואקי, ישי ריבו, משה לוק ועוד 

צפו: האמנים החרדים מצטרפים להסברה על סכנת הקורונה
מרדכי בן דוד ואברהם פריד צילום: צילומסך

בעקבות התפשטות הקורונה בארץ בכלל ובציבור החרדי בפרט, גייסו בפיקוד העורף את מיטב האמנים החרדים על מנת שיסבירו לציבור על חשיבות השמירה על ההנחיות.

בין האמנים שהתגייסו, תוכלו לראות את אברהם פריד, יעקב שוואקי, ישי ריבו, יונתן רזאל, שולי רנד, ליאור אלמליח ,משה לוק ועוד רבים מהשמות הכי גדולים במוזיקה החסידית, היהודית והפייטנית.

"רבותיי, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם זו מצוות עשה דאורייתא", קורא מרדכי בן דוד מביתו שבניו-יורק. "לא תעמוד על דם רעך זה לאו. זה לא צחוק. חייבים להישאר בבית. לא לצאת! אני בבית כבר שבועיים, לא יצאתי". בן דוד הוסיף כי הוא "מתפלל בבית, לומד בבית, עושה בבית הכול לבד. תישארו בבית עם המשפחה. במיוחד הצעירים - אל תתנו להם לצאת לרחוב. זו סכנת נפשות".

הזמר יעקב שוואקי אף שר את שירו הידוע "סגור דלתיך בעדיך" וקרא אף הוא לציבור להישאר בבית.

מי שעומד מאחורי המיזם, הוא קצין הסברה בפיקוד מרכז בשם משה לוק, המוכר יותר בכובעו השני כאחד מגדולי הפייטנים, שגייס את חבריו לתעשייה לטובת המטרה הנעלה.

קורונה סרטון הסברה יעקב שוואקי מרדכי בן דוד אברהם פריד ישי ריבו משה לוק פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד