כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הקורונה בבני ברק

המשטרה השמיצה את הבחור מפוניבז'; העיתונאי פרסם והתנצל

המאבק בהתפשטות הקורונה בבני ברק: משטרת ישראל פרסמה כי לכדה בחור מישיבת פוניבז' שאובחן כחולה בנגיף הקורונה. לטענת המשטרה, למרות שידע כי נדבק בנגיף, הוא הגיע לתפילות במנין. אלא שכתב כאן 11 שוחח עם הבחור החולה והבין שהסיפור שונה ממה שהמשטרה מסרה

המשטרה השמיצה את הבחור מפוניבז'; העיתונאי פרסם והתנצל
ישיבת פוניבז' השבוע צילום: פלאש 90

מוקדם יותר היום (שישי) טענו במשטרת ישראל כי לכדו בישיבת פוניבז' בחור ישיבה שאובחן כחולה קורונה אך למרות זאת הגיע לתפילות יחד עם בחורים נוספים.

המקרה פורסם במהירות בכלי התקשורת הרבים וכתב המשטרה של כאן 11 רועי ינובסקי צייץ את פרטי המקרה המכעיס בחשבון הטוויטר שלו.

אלא שלאחר זמן מה פרסם ינובסקי, כי קיים שיחה עם הבחור חולה הקורונה בה הובהר לו כי עוד טרם אובחן כחולה קורונה, ביקש הבחור להתפנות מהמקום אך אף אחד לא טרח להעבירו. בנוסף, הבחור דוחה את טענות המשטרה כי שהה בתפילות עם בחורים נוספים על אף שידע כי נידבק בקורונה.

הבחור הבהיר כי מרגע שאובחן במחלה נשאר מבודד בחדרו ממתין לשווא לפינוי המיוחל.

בחשבון הטוויטר שלו כתב ינובסקי: "‏מחקתי את הציוץ הקודם על האירוע בפוניבז', אחרי שיחה עם החולה וגורמים נוספים בישיבה.

במשטרה אמרו בצהריים כי חולה שידע שנדבק שהה במחיצת המתפללים שפוזרו. ‏בשיחה איתי הוא הבהיר כי היה בחדר נפרד ולא לצד המתפללים. הוא גם אומר שביקש להתפנות כמה ימים קודם לכן כשאובחנה מחלתו.

בתיעוד וידאו מרגעי הפשיטה של המשטרה על ישיבת פוניבז, שפרסם אתמול העיתונאי בראנו טגניה מחדשות 12, נראה בחור הישיבה עומד במרפסת חדרו, מספר על מצבו ומתחנן לעזרה

 

גם הכתב הבכיר של 'וואלה' יקי אדמקר, הביא את המקרה בחשבון הטוויטר שלו תוך ביקורת על הבחור, אך לאחר ששוחח עמו כתב: "כתבתי פה קודם על החולה שהמשטרה טענה שהשתתף בתפילה עם 17 מתפללים שהוא "רוצח". אני רוצה להתנצל. שוחחתי עם הבחור והוא טען ששהה בחדר בישיבה (לא היה לו מקום אחר לבידוד ופניותיו להתפנות למלון לא נענו) ולא יצא מהחדר בשום שלב. המשטרה סברה שהשתתף בתפילה וברח לחדר אחר, מה שלטענתו לא היה".

עוד הוסיף אדמקר: "‏כדאי גם שמשטרת ישראל שגרמה בגרסתה נזק אדיר לבחור בפרט, ולחרדים בכלל, תספק כעת הסברים מול הטענות של הבחור שמפריכות את הסיפור שהציגה".

כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג התייחס אף הוא למקרה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אוקיי דיברתי עכשיו עם ה"חולה קורונה ששידע שחולה והשתתף בתפילה בישיבת פוניבז'". ונחשו מה? נכון. הסיפור הזה לא קרוב להיות מה שסיפרו לכם. קיבל תשובה חיובית ביום שלישי. התחנן שיפנו אותו, כי הבידוד היחיד שאפשרי עבורו הוא בבניין הישיבה בו יש שירותים משותפים לכל החדרים. 

‏לטענתו זרקו אותו ממספר טלפון אחד לשני. מקופת חולים לפיקוד העורף ממגן דוד אדום למשטרה ואף אחד לא באמת לקח אותו ברצינות. אז הוא הסתגר בחדר בישיבה, כי איזו ברירה יש לו. אתמול הגיעו שוטרים, עם צוותי צילום כמובן. בשלב מסויים נכנס אליו לחדר שוטר עם חלוק לבן, הוא אמר לשוטר >>

שהוא חולה קורונה ושיצא מהחדר. השוטר נשלח לבידוד. קבוצת שוטרים נוספת נכנסה לפנימיה וכשהוא צעק להם מחדרו שהוא חולה קורונה הם יצאו ופונו גם הם לבידוד. וככה ככל הנראה נולדה עלילת הדם. הבוקר התקשרו אליי ממשרד הבריאות שאלו אותו מדוע סירב להתפנות, הוא הכחיש כמובן, אבל רק אז ופונה למלון".

קורונה פוניבז'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד