י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
126 במצב קשה, מתוכם 108 מונשמים

מתעדכן: זינק ל-7,851 מספר החולים בישראל; 44 נפטרו מהנגיף

במלחמה בקורונה בישראל: במהלך השבת זינק מספרם של חולי הקורונה בארץ ל- 7,851 ול-43 קורבנות לנגיף. מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של אפיק סויסה, בן 22 מאשדוד שנדבק בקורונה • החל מהערב ועד להודעה חדשה יחסם לתנועה קטע כביש ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק

מתעדכן: זינק ל-7,851 מספר החולים בישראל; 44 נפטרו מהנגיף
אכיפת קורונה בבני ברק צילום: Gili Yaari / Flash90

מספר חולי הקורונה בישראל עלה במהלך השבת ל-7,851 בני אדם, ומספר הנפטרים עלה ל-43. מספר החולים במצב קשה עומד על 115, ומספר המונשמים התייצב ועומד על 98.

הנפטרים החדשים הם בן 76 שאושפז בבית החולים ברזילי, חולה מבוגרת מבית האבות משען בבאר שבע - הנפטרת החמישית מבית האבות ובת 67 עם מחלות רקע קשות שאושפזה בבית החולים סורוקה.

כמו כן, מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של אפיק סויסה, בן 22 מאשדוד שאושפז בשבוע שעבר בבית החולים אסותא באשדוד. אפיק נדבק במהלך טיול בארה"ב, ועם ההידרדרות במצבו הועבר אמש לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם חובר למכונת אקמו.

בשל הסגר על בני ברק, החל מהערב ועד להודעה חדשה יחסם לתנועה קטע הכביש ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, מכביש גהה ועד לרחוב בן גוריון ברמת גן.

23:10 > עד כה חלו בצה"ל 125 משרתים בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל, כולם במצב קל, מתוכם 26 החלימו או השתחררו משירות. סה"כ ישנם כיום 99 חולים בצה"ל.

23:07 > ביה"ח תל השומר מבקש מעובדיו תושבי בני ברק לא לחזור לביתם ויספק לעובדים אלו מקום מגורים חלופי (ווינט).

23:03 > דוברות זק"א: ‏דקות לפני כניסת השבת הביאו מתנדבי זק״א באומן לקבורה יהודי בן 47 מלונדון שנפטר מנגיף הקורונה. לפני שבועיים חיתן את הבת שלו והגיע לאומן להודות לה', כשהרגיש לא טוב פונה לביה״ח ומצבו התדרדר במהירות והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

22:55 > ‏אחרי ההכרזה על בני ברק כאזור מוגבל, תופסק התחבורה הבינעירונית לעיר. ארבעה קווי תחבורה שישרתו את תושבי העיר רק בתחומיה ימשיכו לפעול. העלייה והנסיעה באוטובוס תותר במסכה בלבד. שתי השורות הסמוכות לנהג יישארו ריקות כדי להגדיל את ההפרדה בין הנוסעים לנהג

22:45 > אהרן רבינוביץ: ‏בן 27 מב"ב נחתך לפני כשעה מזכוכית בעינו. טס לתל השומר. במחסום בז'בוטינסקי לא אפשרו לו לצאת. רק אחרי בקשות חוזרות ונשנות ורק לאחר שהראה טישו עם דם השוטר ריחם עליו ואפשר יציאה. הסגר חשוב אבל לא כך!.

22:35 > הקורונה בעולם- איטליה: 681 מתים ו-4,805 חולי קורונה נוספו ביממה האחרונה.

22:25 > עיריית ירושלים על הפרסומים לפיהם נבחנת הטלת סגר בשכונות החרדיות: "אין החלטה כזו בשלב זה. ראש העירייה מתנגד לדבר וסבור כי סגר בשכונות הציבור החרדי אינו הפתרון".

22:15 > רש"פ: מקרה חדש של קורונה בשכם מעלה את מספר החולים ל-217.

22:10 > לנוכח הגידול היחסי בקצב הנדבקים בקורונה בכרמיאל, ראש העיר יצא בקול קורא לתושבים לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ראש העיר משה קונינסקי, "לאחרונה, אנו עדים לגידול במספר הנדבקים מקרב תושבי כרמיאל. אומנם כרמיאל נמצאת במספרים נמוכים יחסית - 22 נדבקים נכון לאתמול, אך קצב הגידול בנדבקים גדול יחסית".

22:00 > עמית סגל על התיעוד של עופר שלח נוסע בב״ב בניגוד להנחיות של משרד הבריאות - הוא מפר הוראות של משרד הבריאות ומתנייד לצורכי יח״צ עם 3 אנשים ברכב תוך סכנה לבריאותם. מצופה מלפיד לדרוש כי שלח יפוטר לאלתר מתפקידו, כי לא שימש דוגמא אישית כנדרש ממי שמתיימר לפקח על עבודת הממשלה בנושא.

21:50 > למרות סגירת התנועה בציר ז'בוטינסקי, מצומת גהה לצומת בן גוריון, החל מחצות, בתיאום עם פיקוד העורף, הוחלט כי יתאפשר מעבר למוקד חירום של טרם, בסניף טרם-איכילוב ברחוב ז'בוטינסקי.

21:40 > תושבים בחיפה מדווחים כי המשטרה החלה לסגור חלק מהרחובות בהם מתגוררים חרדים בשכונת הדר בעיר.

21:30 > אמיר בוחבוט: החל ממחר המוקד העירוני בבני ברק יתוגבר על ידי פיקוד העורף לפתרון בעיות לתושבים, כולל בעיות של נגישות למזון.

21:26 > המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא מודיע בצער רב על פטירתה של חולת קורונה בת 88 שהתקבלה למרכז הרפואי בתחילת השבוע
לאחר שנמצאה חיובית לנגיף . החולה סבלה ממחלות רקע ונפטרה אחר הצהריים עקב סיבוכי הנגיף.

21:22 > ‏אורן הלמן סמנכ״ל חברת החשמל בטוויטר: תפסיקו להכליל את הציבור החרדי! הסתובבתי היום בשכונה שלי - היו התקהלויות. המון אנשים בחוץ. לא 100 מטר ולא נעליים. אנשים לא שמרו על מרחק. ילדים שיחקו עם ילדים. כאילו אין קורונה ואין סכנה ואין הנחיות. אגב, אני לא גר בבני-ברק או בעיר או שכונה חרדית. אני גר ברמת אביב.

21:15 > הספרים בעולם: 1,169,262 חולים בנגיף הקורונה. 62,730 מתו, ו-241,762 החלימו

21:00 > משרד הבריאות מעדכן כי מספר החולים בישראל עלה ל-7,851, 126 במצב קשה, מתוכם 108 מונשמים.

20:30 > דוברות זק"א: למעלה מ-60 נושאי קורונה מאומתים אותרו בשבת על ידי מתנדבי זק"א ונלקחו לאשפוז.

19:50 > חגי לוין מנהל יחידת הפיקוח והאכיפה ברשות הכינרת, מדווח כי השבת, נרשמו אירועים חריגים רבים בחופי הכינרת, וכי הפקחים הוציאו היום מהחופים מעל 50 איש, שלא נשמעו להוראות הסגר, והגיעו למרות ההנחיות המפורשות שלא לצאת מהבית.

בין האירועים- משפחות שערכו מנגל, טיול אופנועים שעצר בחופים, נהגי טרקטרונים בטיול בחופים, גלשני סאפ, נהגי טנדר שרצו לפרוק אופנוע ים לשייט ואף משפחה עם קראוון שהגיעה לשהות באחד החופים. לוין אומר כי הנחיות משרדי הפנים והבריאות הן חד משמעיות- שלא לצאת מהבית, וכי בכל כניסה לחוף ובתוך החופים , קיים שילוט ברור, כי אין כניסה לחופים עד להודעה חדשה.

"אני רואה בחומרה אותם אנשים אשר מפירים את הנחיות משרד הפנים והבריאות ומחייבים אותנו להיכנס איתם לעימותים מיותרים" אומר לוין ומוסיף כי עיקר האנשים הוצאו מחופים סמוכי כבישים וכי בשלב זה ניתנו אזהרות בלבד, אך במידה והפרות אלו ימשכו, יאלצו השוטרים והפקחים לרשום דוחו"ת על הפרת הסגר.

 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד