י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון רודף אסון

מגיפת הקורונה: הבעל נפטר באמצע השבעה על אשתו

מלאך המוות ממשיך להסתער על הקהילות החרדיות בארה"ב ולהחריב משפחות • בשעות האחרונות נודע על פטירתם של שלושה קרבונות נוספים מנגיף הקורונה הארור - בהם ישיש בן 89 שהיה באמצע השבעה על אשתו שנפטרה גם היא מהקורונה

מגיפת הקורונה: הבעל נפטר באמצע השבעה על אשתו
נרות נשמה צילום: pexels

מבורו פארק מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרה"ח ר' יוסף הערש פרל ז"ל, חסיד ויז'ניץ בורו פארק, בן 89 בפטירתו.

הטרגדיה במשפחתו היא כפולה, שכן הרב יוסף הערש היה באמצע לשבת שבעה על אשתו שנפטרה כמה ימים לפניו, שניהם מווירוס הקורונה. הלוויה התקיימה במוצאי השבת בבית החיים של ויז'ניץ במונסי.

בשורה מרה נוספת מגיעה מארצות הברית, על אודות פטירתה של הגברת מרשה קרמר ע"ה מפלורידה, בגיל 74. היא חלתה בנגיף הקורונה ונפטרה בשבת.

בעלה הוא ר' ישראל קרמר, גבאי בית הכנסת של הרב שטיינוורצעל בפלטבוש, שם התגוררה בחצי שנה האחרונה, כשקודם לכן התגוררו השניים שנים רבות בפלטבוש עד שעברו לאחרונה להתגורר בפלורידה. היא הותירה אחריה בנים, בנות נכדים ונינים.

בשיקגו נפרדו מקרבן נוסף שנכנע לנגיף הקורונה, ר' נחום לנגסנר ז"ל, בשנות השישים לחייו.

ר' נחום היה עמוד תווך בקהילה היהודית בשיקגו והיה אהוב על כל מי שהכיר אותו. היה ידוע כבעל חסד עצום ובעל צדקה שביתו היה ספוג בתורה, עבודה וגמילות חסדים. הישרות שלו בעיקר בעסקים, היוו השראה לכולם. החשיבות שלו לתורה היתה גולת הכותרת של 'ירחי כלה' השנתי של אגודת ישראל, וניתן היה לראות אותו בבית המדרש מדי בוקר מוקדם בסדר הלימוד היומי שלו.

ר' נחום הותיר אחריו, את הוריו שיחי', אשתו החשובה מרת ימימה תחי' ושבעה ילדים.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים ויהי זכרם ברוך.

קורונה טרגדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד