י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
בדקו את עצמכם

אנשים מדווחים: הסימפטום החדש של נגיף הקורונה

ברחבי הרשת דיווחו גולשים על סימפטום חדש שחשים חולי קורונה. רבים מהחולים בקורונה מדווחים על "תחושה מוזרה בגוף" • לפי רופאים שעוסקים בחקר הנגיף, התגובה המוזרה של העור נובעת מהמאבק של הגוף בהתפשטות הקורונה

אנשים מדווחים: הסימפטום החדש של נגיף הקורונה
רופא מומחה צילום: קליפארט

בניגוד למגיפות עבר בהן לא היתה אפשרות לשתף מידע בצורה מהירה בין אנשים וכל בדל של מידע הגיע כעבור חודשים רבים, כיום, בעקבות מהפכת המידע והגלובליזציה, במגיפת הקורונה או כפי שנוהגים לכנותה 'התפרצות הקורונה', המידע בין אנשים המשתפים את חוויותיהם ברשת אחרי שנדבקו בנגיף, עובר במהירות רבה.

גולשים רבים שחלו בנגיף הרגישו תחושות פיזיות מוזרות בגוף והחליטו לשתף ברשתות החברתיות. כתוצאה מריבוי הדיווחים, ככל הנראה, התגלה סימפטום חדש לנגיף הקורונה - רגישות בעור. הגולשים תיארו: "מרגיש כמו בועות בתוך הגוף, חלק מהאיברים רעדו".

ב'N12' פורסם, כי הסערה החלה ביום חמישי האחרון כאשר מפורסמת אמריקאית, העלתה לחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו היא תיארה את התחושות שחווה בעלה שחלה בנגיף. "בנוסף לחום, יש לו משהו שלא שמענו עליו: רגישות בעור", כתבה באותו בוקר בציוץ. "העור שלו הרגיש כאילו הוא נשרף, גם כשבקושי היה לו חום. היינו צריכים להשתמש באלוורה כדי להרגיע את העור".

גולשים רבים הגיבו לפוסט ונוצר שיח, שבעקבותיו התגלה כי בשבועות האחרונים ישנם רבים המדווחים על סימפטום דומה.

מומחים שעוסקים בתחום אמרו כי הסימפטום הזה הוא לא שכיח וייתכן שמדובר בתגובה הפיזית של הגוף כחלק מהמאבק שלו בנגיף. ד"ר דניאל גריפית', רופא מומחה למחלות זיהומיות מבית חולים בניו יורק, אמר: "ברור שהסימפטום הזה אובחן, אבל אנחנו עדיין לא יודעים עד כמה הוא נפוץ ורחב בקרב החולים".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד