י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד

מה אמרו תושבי בני ברק לרמטכ"ל במהלך הסיור בעיר?

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, סייר היום בעיר בני ברק, בליווי מפקד פיקוד העורף רוני נומה. במהלך הביקור, נפגש ראש המטה הכללי עם ראש עיריית בני ברק ושוחח עם תושבים • צפו

מה אמרו תושבי בני ברק לרמטכ"ל במהלך הסיור בעיר?
הרמטכ"ל כוכבי בביקור בבני ברק צילום: דובר צה"ל

היום (ג') ביקר ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, בעיר בני ברק, בליווי מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי ואלוף (מיל') רוני נומה.
במהלך הביקור, נפגש ראש המטה הכללי עם ראש עיריית בני ברק, מר אברהם רובינשטיין וקיבל סקירה על העיר ועל העשייה הרבה בה.

לאחר הסקירה סייר הרמטכ"ל רגלית ברחבי העיר, במהלך הסיור פגש מתנדבים רבים הפועלים בעיר והודה להם על עשייתם הברוכה. בנוסף, במהלך הסיור פגש הרמטכ"ל תושבים חרדים רבים אשר הודו והוקירו תודה על הירתמות צה"ל וחייליו לסיוע לתושבי העיר בימים אלה, התושבים בירכו את הרמטכ"ל ואיחלו חג שמח ובריאות לחיילי צה"ל.

הרמטכ"ל עם רוני נומה. צילום: דובר צה"ל

בסיום הביקור ראש עיריית בני-ברק העניק לרמטכ"ל ספר תנ"ך ובו הקדשה עם שמו כהוקרה והערכה של העיר על סיועם והירתמותם של חיילי צה"ל לתושבי העיר.

הרמטכ"ל יחד עם ראש העיר בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ

במהלך הביקור אמר הרמטכ"ל לתושבים שפגש: "צה"ל נמצא בכל מקום שצריך. זה (בני ברק) מקום שצריך ואפשר. אני אומר בנוכחות ראש העיר, יש כאן שיתוף פעולה מעולה עם העירייה ועד האזרחים שממלאים אחר ההוראות. יש פה הירתמות של הצבא, זה אירוע שלא רק מעורר גאווה הוא גם מרגש מאוד. אנחנו נמשיך להיות צה"ל בכל מקום שרק אפשר. אגיד חג שמח ומבקש לנצל את ההזדמנות להגיד - הרבה הערכה לכל חיילי צה"ל, מאות חיילים שפרוסים פה בעיר, ולמשפחותיהם".

 

אברהם רובינשטיין פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד