י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפטרה בתחילת חג הפסח

שוב זה קורה: בת 45 נמצאה בדירתה במצב ריקבון

צעירה בת 45 נמצאה ביום שלישי בערב במצב ריקבון קשה מאוד בטבריה, לאחר שככל הנראה נפטרה בתחילת חג הפסח ל"ע | בעקבות ריח נוראי שהציף את הבנין הזעיקו השכנים את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה וגילו את הזוועה

שוב זה קורה: בת 45 נמצאה בדירתה במצב ריקבון
מתנדבי זק"א בפעולה צילום: דוברות זק"א

גופת אישה בת 45 נמצאה במצב ריקבון מתקדם ברחוב רוטשילד בטבריה, לאחר שהיא ככל הנראה הלכה לעולמה בתחילת חג הפסח. שכנים שהריחו ריח רע בבניין הזעיקו את כוחות המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה וגילו את המראה המחריד. מתנדבי זק"א הגיעו למקום וטיפלו בכבוד המת.

שי לוי מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה תיאר את אשר ראה: "מדובר בסיפור כואב ומזעזע, שכן בדלת ממול סיפר לנו שהמנוחה באה יום אחרי החג הראשון של פסח לבקש אוכל ומאז לא ראה אתה, אמש, בעקבות הריח הנוראי שהציף את כל הבנין הזעיקו השכנים את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה".

"כשהגעתי למקום ראיתי מראות קשים מאוד, הבית היה חשוך לאחר שנותק החשמל, כל הבית הפוך ומלא באשפה וגרוטאות והריח היה נוראי ואיום. המנוחה הצעירה נמצאה בסלון במצב של איבוד צלם אנוש, ככל הנראה נפטרה בתחילת ימי חג הפסח", סיכם.

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א: "כואב הלב למצוא אישה צעירה במצב של איבוד צלם אנוש, המנוחה שכבה לבדה זמן רב לאחר מותה עד שהריח הנוראי הציק לשכנים. זה בידיים של כל אחד ואחד מאיתנו, שימו לב לשכנים הערירים והקשישים כדי להציל את חייהם לפני שמאוחר מידי".

נזכיר כי רק בתחילת השבוע הזדעזעה המדינה ממציאתה ללא רוח חיים של ניצולת השואה מגדה גרייף ע"ה, בת ה-87 בדירתה בבאר שבע, גם היא במצב ריקבון כעבור שבועיים מפטירתה.

ויש גם אזרחים אנושיים ואכפתיים שזכו להציל חיים ממש בכוח עירנותם, וכך מספר אתמול (רביעי) עורך 'בחדרי חרדים' יוסי אסולין בחשבון הטוויטר שלו: סיפור טרי שסיפר לי גיסי כעת, שליח חב"ד בחולון: "אשתי נוהגת מידי בוקר לשלוח הודעה לשכנה מלמעלה ולהתעניין בשלומה. הבוקר משום מה היא לא הגיבה להודעה. חששתי והלכתי לבדוק. דפקתי בדלת. המתנתי 15 דקות. אין קול ואין עונה. בסוף זה נגמר בפינוי שלה באמבולנס. חייה ניצלו". כמה חשוב לפקוח עין, סיכם אסולין.

איבוד צלם אנוש גופה במצב ריקבון זק"א יהודה משי זהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד