י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ההכרעה הדרמטית מהמקובל הגרי''מ ארלנגר לקראת הילולת רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א

רבים המבקשים לנסוע ולפעול ישועות אצל מופת הדור נתקלים בגבולות סגורים וטיסות שבוטלו, המקובל הגרי''מ ארלנגר בהכרעה דרמטית לערוך מעמד תפילה עולמי שישודר לרבבות בתי ישראל בכל קצוות תבל על פי סדר תפילה מיוחד – כל הפרטים

ההכרעה הדרמטית מהמקובל הגרי''מ ארלנגר לקראת הילולת רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א
התפילה בקברו של ר' ישעיעל'ה מקרעסטיר צילום: יח"צ

דומה כי בתזמון מושלם לאחר חג הפסח בו ההוצאות משתרגות ומאמירות, חל יום ההילולא של הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זיע"א, אותו צדיק שבחייו עסק תדיר בהשפעת מזוני רויחי ליהודים ועליו העידו גדולי הדור הקודם זי''ע לאמור ש'מפתח הפרנסה נמסר בידו', וכך יכולים רבים לזכות לשפע מחודש ומבורך.

אבל אם כל שנה יוצאים רכבות אוויריות לקרעסטיר, השנה גבולות הונגריה סגורים וכל הטיסות בוטלו למגינת ליבם של הרבים שרוצים לפעול ישועות בפרנסה בפרט השנה שעקב המצב המיוחד השורר בעולם, כולם זקוקים לישועות גדולות ונשגבות.

בהכרעה דרמטית שנתן המקובל הגרי''מ ארלנגר שליט''א לראשי מפעלות החסד 'ברכת ישעיה' ממשיכי מורשת וצוואת הצדיק, הורה לקיים מעמד תפילה עולמי כפי הסדר שחיבר, כשהמקובל הרב ארלנגר הודיע שאף יעבור לפני התיבה.

להצטרפות למעמד התפילה האדיר הקישו כאן>>>

הרב ארלנגר ציין שדווקא בעת הזו צריכים להתאחד יחד כל בית ישראל ביום ההילולא הקדוש של מופת הדור שידוע בכוחו הרב לפעול ישועות בפרנסה ושמירה והוסיף כי בתפילת הרבים יש גם את סגולת הרה''ק מקרעסטיר זי''ע וגם את כח הרבים ובפרט כשימשיכו במעשי החסד כפי שעשה רבי ישעיל'ע וכפי שכתב בצוואתו שיפעל ישועות נשגבות לאלו שימשיכו במעשי החסד כפי שעשה.

ב'ברכת ישעיה' החלו להיערך לקראת המעמד האדיר, גם מוקד הישועות נפתח ומקבל בימים אלו את פניותיהם של האלפים המבקשים להיכתב בספר הפרנסה ע"י נציגי מפעלות הצדקה והחסד ברכת ישעיה, הפועל לשמו ולזכרו, וכהמשך למורשתו וצוואתו בדרך אותה התווה והנחיל: לסייע למאכלם של יהודים, שיהיה להם אך ורק לשובע ולא לרזון.

בשנים עברו, רבים נושעו במעמדי התפילה: נפתחו להם שערי שמים וניטלו מהם לחצי פרנס, כשאף אנשי עסקים חובקי עולם דווחו על סייעתא דשמיא מרובה ושפע שמימי שהחלו מתגלגלים לפתחם לאחר שהשתתפו במגבית ההילולא.

להצטרפות למעמד התפילה האדיר הקישו כאן>>>

תופעה רחבה ההמונים שלפעמים מתאמצים להגיע לציונו הקדוש ביומא דהילולא, כמו גם אלו שבדר''כ אינם יכולים להגיע בכוחות עצמם אל ציון קודשו זי"ע, רואים לעצמם זכות רבה להירשם ב'ספר הפרנסה' של רבי ישעיה זיע"א, בקיימם את מורשתו וצוואתו של רבי ישעיה זיע"א להרבות חסדים ושובע בעולם כבחיים חיותו, ובשאיפתם להיכלל בין הנושעים ביומא דהילולא בפרנסה.

הנכנסים ל'ספר הפרנסה' יוזכרו בשמם ובקשתם במעמד התפילה האדיר שייערך כאמור ביום ההילולא בו יתחברו יחדיו רבבות אלפי ישראל כשלאחר מכן יתפללו ויעתירו הרבנים על כל שם בפרטות. בשנה שעברה, נשמעו סיפורי ישועות מרטיטים מאלו ששמם הוזכר במעמד התפילה, וכבר הבטיח רבי ישעיה זיע"א עצמו טרם הסתלקותו: 'אם ימשיכו במעשי החסד שלי, יראו ישועות כמו בחיי'.

המעמד יועבר כאמור בשידור חי לכל בתי ישראל בכל קצוות תבל, ויתקיים ביום שני, ג' אייר בשעת נעילת יום ההילולא בשעה 18:30 על פי הסדר המיוחד שקבע הרה''צ רבי יצחק משה ארלנגר שליט''א פרקי התהילים כג' קכא' קל' ולאחר מכן יאמרו את היהי רצון המיוחד שנקבע לומר לפרנסה ושמירה וכפי שיפורסם בקובץ תפילות המיוחד.

מוקד ההתרמה של ברכת ישעיה פתוח כבר לקבלת השיחות של ההמונים המצפים להיכתב ולהיחתם בספר הפרנסה להיזכר ולהיפקד בו ביום, כמו גם לקבלת השיחות שאחרי, המבשרות על הישועות הנפלאות שלא כדרך הטבע עם פתיחת שערי שפע שמים.

להצטרפות למעמד התפילה הקישו כאן>>>

קרעסטיר הילולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד