כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פותח בקרב מול דרעי

השר ליצמן שוקל להחליף תפקיד בממשלה

תפנית הערב בזירה הפוליטית החרדית, אחרי שמשרד הבריאות היה תפור וסגור בכל הסכם קואליציוני למידותיו של ח"כ יעקב ליצמן, ישנה אפשרות שזה ישתדרג לתיק אחר, זאת לדרישת ראש הממשלה ובעידוד הרבי מגור | אולם ליצמן לא ממהר אל התיק הבא לפני שיכלול סל כלים לביצוע

השר ליצמן שוקל להחליף תפקיד בממשלה
אריה דרעי/יעקב ליצמן צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

בפעילות של מספר עסקנים בחסידות גור, יו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן שוקל להחליף את תפקידו בממשלה ולשמש בתפקיד שר השיכון במטרה להביא לפתרון מצוקת הדיור במגזר החרדי ההולך ומחריף משנה לשנה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשבועות האחרונים פעלו מספר עסקנים בכירים בחסידות מול בית האדמו"ר מגור כדי שליצמן יעזוב את משרד הבריאות וישמש כשר השיכון.

מטרת המהלך הוא להביא לפתרונות למצוקת הדיור, כאשר על פי הדיווחים נושא החלפת התפקידים של ליצמן נמצא על שולחן המו"מ ונידון בימים אלה בין 'יהדות התורה' לליכוד.

באם המהלך יצא לדרך ליצמן צפוי לעזוב את משרד הבריאות לאחר כעשר שנים לא רצופות בתפקיד, כאשר ברקע תלונות על תפקודו במשרד בכלל ותפקודו במשבר הקורונה בפרט, שיש שיטענו כי עזיבתו היא על רקע הטענות המוזכרות.

בכיר בסביבת ליצמן אומר ל'בחדרי חרדים': "נסכים לעבור למשרד השיכון בתנאי ש'מנהל התכנון' יישאר במשרד השיכון".
‏זאצ לאחר שהשר אריה דרעי כבר מתגאה בכ שמנהל ותכנון חוזר למשרד הפנים, אחרי כמה שנים שהיה במשרד השיכון לדרישת השר כחלון בהסכמים הקואליציוניים עבור מפלגתו שהחזיקה בתיק.

אם וכאשר יסכים ליצמן לעזוב את תפקיד שר הבריאות, צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו להציע את התיק שהפך לבכיר ופופולארי - לח"כ נפתלי בנט, שיאלץ לעזוב את תיק הביטחון לטובת ח"כ בני גנץ.

ח"כ יאיר לפיד כבר מעודד מהדיווחים ואומר הערב למקורביו: "ברוך השם שליצמן נכנע ועוזב את משרד הבריאות".

יעקב ליצמן שר השיכון שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד