י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

צפו: מכונות כביסה ומייבשים הגיעו למלונות הקורונה

מוקדם יותר היום פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי חולי הקורונה החרדים במלונות כינר וניר עציון נאלצים לכבס את בגדיהם ידנית באמבטיה, אנשי חסד ששמעו על כך נרתמו ותוך זמן קצר פרקו במקום מכונות כביסה ומייבשים • צפו

צפו: מכונות כביסה ומייבשים הגיעו למלונות הקורונה
מכונות הכביסה מגיעות למלונות הקורונה צילום: באדיבות המצלם

בעקבות 'בחדרי' סוף טוב לסאגה: חולי הקורונה החרדים במלונות הקורונה ניר עציון וכינר, יכולים לנשום לרווחה, ומכונות הכביסה הגיעו.

לפני מספר שעות פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי מאות חולי קורונה חרדים המשוכנים במלונות הקורונה ניר עציון וכינר, מתלוננים כי לא סופקו להם מכונות כביסה.

אחד מהחולים סיפר ל'בחדרי חרדים' שהוא כבר ארבעה ימים הולך עם אותם הבגדים, רק משום שאין איפה לכבס. "יש פה משפחות עם ילדים קטנים, יש פה אנשים מבוגרים, אנשים שהביאו איתם בגדים לשבוע ותכננו לכבס בבית המלון, ופתאום התברר להם שאין פה מכונות כביסה. אנחנו מיואשים לגמרי".

לדבריו, "פנינו להנהלת המלון הם אמרו לנו, ובצדק, שהם אינם מספקים שירות כזה ושנפנה לפיקוד העורף. פנינו לפיקוד העורף אבל שום דבר לא התקדם".

חלק מהאורחים שכבר לא יכלו לסבול את המצב החלו לכבס את הבגדים באמבטיות, וחלקם פשוט ממשיכים ללכת עם הבגדים המלוכלכים.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ניתן לראות את אחד האורחים שאומר, "אני נמצא פה בחדר של משפחה עם 12 ילדים שאין להם כבר בגדים לתת להם. הכל מלוכלך ואין איפה לכבס. החלטנו כמה אברכים להתאגד יחד ולכבס באמבטיה בגדים לכל מי שצריך".

שלמה צורף, הבעלים של חנות מוצרי חשמל בבני ברק שמע על כך, פנה לתורמים פרטיים ויחד הם השיגו תרומה של מכונות כביסה ומתקני ייבוש לטובת החולים. חלק מהמכונות הגיעו כבר בשעה האחרונה לניר עציון, ומכונות נוספות בדרכן לכינר.

אחד החולים סיפר ל'בחדרי' ש"אנשים פה פשוט קפצו משמחה. מי שלא חווה את זה לא יוכל להבין מה זה להיות במשך תקופה כל כך ארוכה ללא אפשרות לכבס את הבגדים. הוא פשוט הציל אותנו".

נציין, כי לאחר זריקת אחריות מתישה בין עיריית בני ברק לפיקוד העורף, לקח שלמה צורף בעצמו את המכונות והוביל אותן לבתי המלון.

מדובר צה"ל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "לרשות האורחים בבתי המלון עומדים חומרי כביסה, על מנת שיכבסו את בגדיהם. בנוסף, במלון מצויות מכונות כביסה שמיועדות לכיבוס מצעיהם ומגבותיהן של אורחי המלון. כמו כן, למלון ניר עציון הגיעו הערב מכונת כביסה ומייבש בתרומה עבור כיבוס בגדיהם של האורחים. בימים הקרובים עתידות להגיע מכונות כביסה נוספות לרווחת אורחי המלון".

קורונה מייבש כביסה מכונת כביסה מלון כינר ניר עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד