כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החברה שצברה ניסיון בהואן

ההסכם נחתם: 10,000 בדיקות קורונה ביום

משרד הביטחון ומשרד הבריאות חתמו על הסכם עם חברת 'מיי הריטג' לביצוע 10,000 בדיקות קורונה ביום | החברה תקים מעבדת בדיקות, מבוססת על ציוד של החברה הסינית BGI, שצברה ניסיון בבדיקות קורונה המוניות במדינות שונות בעולם ובמוקד ההתפרצות בהואן שבסין

ההסכם נחתם: 10,000 בדיקות קורונה ביום
בדיקת קורונה בעזה. אילוסטרציה צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

משרדי הבריאות והביטחון חתמו אמש (חמישי) על הסכם עם חברת "MY HERITAGE" הישראלית להקמה ותפעול מעבדה ל-10,000 בדיקות קורונה ביום.

'מיי הריטג' תקים בישראל מעבדת בדיקות קורונה. המעבדה תהיה עצמאית ותופעל על ידי עובדי החברה הישראלים ותשתמש בציוד של החברה הסינית BGI. על ההסכם הופקדו מטעם משרד הביטחון, מנהל הרכש (מנה"ר), אגף הכספים והיועץ המשפטי למערכת הביטחון. ניתן בו משקל רב לסוגיות של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות וחסיונם הרפואי של הנבדקים.

שר הבריאות יעקב ליצמן מברך ואומר: "אנו ממשיכים לחזק את מערך הבדיקות בתוספת שתסייע לנו במאמץ הלאומי למאבק בנגיף הקורונה. אנו מברכים על כך וסומכים על הפעילות המשותפת הזו, שתאפשר לנו לקדם את הבדיקות במקצועיות, ביעילות ובזמינות".

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר: "המשימה החשובה ביותר היא חיזוק מערך הבדיקות, בהיקף, במהירות עד לתוצאה ובאמינות הבדיקות. אני מברך את מיי הריטג׳ ואת BGI על כניסתם למערכה זו".

עסקה זו מצטרפת להסכם שחתמו משרד הביטחון ומשרד הבריאות עם חברת AID GENOMICS, שתספק גם היא ציוד של חברת BGI לקופות החולים ובתי חולים ברחבי הארץ. הציוד יאפשר להם יכולת להגיע ל-12 עד 14 אלף בדיקות ביום.

בסה"כ יאפשרו שני ההסכמים יכולת של למעלה מ-20 אלף בדיקות ביום.

קורונה משרד הבריאות משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד