כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עד מתי?

קורבנות נוספים לנגיף: ר' אליהו ור' מאיר ז"ל

שני קורבנות נוספים בקהילה החרדית בבורו פארק מנגיף הקורונה: הרה"ח רבי אליהו מאיר בלבון ז"ל מחסידי ויז'ניץ והרה"ח ר' גרשון מאיר ז"ל, שזכה בבחרותו ללמוד בחברותא עם בעל ה'להורות נתן' זצ"ל ולימים הפך לבכיר מאוד בבנק הפדרלי של ארה"ב

קורבנות נוספים לנגיף: ר' אליהו ור' מאיר ז"ל
ר' גרשון מאיר ז"ל/ ר' אליהו בלבון ז"ל צילום: באדיבות המצלם

מבורו פארק מגיעה הבשורה המרה על פטירתו של הרה"ח ר' אליהו מאיר בלבון ז"ל, מקהילת ויז'ניץ בבורו פארק, שנפטר מוירוס הקורונה בגיל 70.

ר' אליהו מאיר, היה דמות מוכרת בבורו פארק כקופאי בסופרמרקט של משפחת גולדברג, היה בנו של ר' יעקב בלבון, מלמד ותיק בישיבת סאטמר, שעדיין זכור בחיבה על ידי דורות של תלמידים.

ר' אליהו מאיר ז"ל נפטר ביום רביעי לאחר סיבוכים מנגיף הקורונה, שכבר גבה את חייהם של מאות חרדים בקהילה החרדית בניו יורק. הוא הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים.

הלוויתו התקיימה אתמול (חמישי) והוא נטמן בבית החיים של ויז'ניץ במונסי, כך על פי הדיווח באתר Boro Park 24.

קרבן נוסף של נגיף הקורונה בבורו פארק; הרה"ח ר' גרשון מאיר זצ"ל, ניצול שואה יליד 1930 בבודפשט שבהונגריה. לאחר המלחמה הוא עשה את דרכו דרך כמה מדינות לאנטוורפן, שם למד בישיבת פאפא אצל האדמו"ר הגה"ק בעל ה'ויחי יוסף' זצ"ל, שם זכה ולמד בחברותא עם מי שהפך לימים לאחד מגדולי הפוסקים בדור האחרון - הגאון הגדול רבי נתן גשטטנר זצ"ל.

בהיותו תלמיד באותה ישיבה שהצמיחה דור של גאונים חריפים שהשפיעו מסוף העולם ועד סופו, היה ר' גרשון ז"ל תלמיד חכם מופלג ועסקן גדול למען 'כולל שומרי החומות' ומוסדות רבים אחרים.

ר' גרשון ז"ל מילא תפקיד בכיר מאוד במחלקת המחשבים בבנק הפדרלי של ארצות הברית בשנות השבעים ובהמשך התקדם שם מאד, הוא עזר לחרדים רבים להתפרנס בצורה מכובדת.

אשתו של ר' גרשון, חנה ע"ה הלכה לעולמה לפני תשעה חודשים והוא איבד לאחרונה גם את חתנו ר' מאיר אקשטיין ז"ל.

הוא השאיר אחריו, בן ושלוש בנות, נכדים ונינים רבים, כולם הולכים בדרך התורה והיראה.

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

קורונה גרשון מאיר אליהו מאיר בלבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד