כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המשטרה תחקור

חילול השם: למרות שחלה בקורונה משגיח הכשרות עלה על מטוס לישראל

לאחר שדיווחנו על חולה ישראלי שעלה למטוס שטס מארה"ב לישראל - ללא שעדכן כי הוא חולה קורונה, כעת עולה כי מדובר בחרדי, משגיח כשרות, תושב מודיעין עילית • במשרד הבריאות יגישו נגדו תלונה, ומה יגיבו בארה"ב? 

חילול השם: למרות שחלה בקורונה משגיח הכשרות עלה על מטוס לישראל
שוטר עם חרדי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרטים נוספים נחשפים כעת על הישראלי ששב מארה"ב בטיסה של חברת יונייטד איירלנייס ולא סיפר לצוות הטיסה שהוא חולה קורונה, למרות שידע על כך. על פי הדיווח על עמליה דואק, מדובר במשגיח כשרות תושב מודיעין עילית.

"מדובר על ישראלי, תושב ביתר עילית שעובד בתעשיית הבשר בארה״ב כמשגיח כשרות", כתבה דואק בטוויטר. "הוא עבר כאן בארץ בדיקת קורונה, אבל לא חיכה לתוצאות הבדיקה כמתחייב ועלה על טיסה לניו יורק. כשהוא הגיע לשם הוא מקבל תשובה חיובית.

‏בגלל שאין לו שם דרך לקבל טיפול רפואי, הוא מחליט לחזור לארץ. הוא עולה חזרה על טיסה מניו-יורק לנתב״ג ולא מעדכן את אנשי הצוות במטוס שהוא חולה קורונה מאומת. בעוד הטיסה באוויר, המשפחה שלו בארץ מעדכנת את משרד הבריאות.

‏הוא נוחת אתמול בבוקר בנתב״ג ומורד מהמטוס באמצעות צוות מד״א ומועבר לבידוד. יתר הנוסעים בלאו הכי עברו לבידוד במלוניות כי הם נחתו מארה״ב, אבל באופן חריג גם צפויים לקחת לכולם בדיקת קורונה. לפי עדכון שעבר למשרד הבריאות, הרשויות בארה״ב החליטו לשלול לאותו אדם את ויזת העבודה.

‏במשרד הבריאות מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה. גורם במשרד הבריאות אומר לנו שזה מקרה מהחמורים שראינו. אי אפשר לעבור עליו לסדר היום".

כזכור, ביום שישי דיווחנו כי אותו אדם שב מארה"ב בטיסה של חברת יונייטד איירלנייס ולא סיפר לצוות שהוא חולה למרות שידע על כך. עם שובו לארץ הוא נלקח לבידוד על ידי צוות מד"א, ושאר הנוסעים - 60 במספר, נלקחו לבידוד אף הם, והמטוס עבר חטוי.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד