כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
היה בלבול

האפר של בת המשפחה שמתה מקורונה הגיע ואז התרחש 'נס'

אלבה מרורי, אשה מהעיר גואיאקיל באקוודור הציגה תסמינים של קורונה ובני משפחתה קיבלו הודעה כי היא נפטרה יחד עם אפר של גופתה. במפתיע, לאחר מספר ימים גורמי הרפואה התנצלו והסבירו כי האפר של חולה אחר שנפטר ואלבה בחיים

האפר של בת המשפחה שמתה מקורונה הגיע ואז התרחש 'נס'
מחלקת קורונה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

קרוביה של אלבה מרורי, אשה מהעיר גואיאקיל באקוודור מתארים את החלמתה כנס. האישה, בת ה- 74, נרשמה כמתה ב-27 במרץ לאחר שאושפזה בבית החולים בעיר עקב סיבוכים בעקבות תסמינים של נגיף הקורונה.

אחותה הסבירה כי הגופה הייתה באותו בית חולים במשך שמונה ימים, מכיוון שהם לא יכלו לקחת אותה עקב שורה של נהלים שהיו צריכים להתבצע. "רק ביום ראשון (5 באפריל) הצלחנו להביא את הקופסה (עם אפרה) לבית" אמרה אחותה לתקשורת המקומית.

אולם בבוקר יום שישי האחרון 24 לאפריל, הם קיבלו ביקור של אנשי רפואה מבית החולים כדי להסביר כי היה בלבול וכי אלבה עדיין מאושפזת, והאפר שהיה להם היה מחולה אחר שזהותו נחקרת.

"הם אמרו לי שהיא קמה אתמול (חמישי), והיא אמרה לרופאים שקוראים לה אלבה מרורי ושהיא גרה בסן מרטין, היא נתנה להם את כתובת הבית כדי שיוכלו ליצור איתנו קשר, היא הייתה בטיפול נמרץ 15 יום", אמרה אחותה ביום שישי האחרון.

במשפחת המטופלת הייתה שמחה רבה מהחדשות. "בגלל העוצר אני לא יכולה ללכת לראות אותה היום (שישי), אבל מחר (שבת) אני אבקר אותה מוקדם. הרופאים העבירו לי תמונה שלה מהחדר, היא מקבלת את כל תשומת הלב, היא לא יכולה לדמיין את השמחה". אמרה אחותה.

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד