ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בית 'הומינר' מציג: זכרונות ומזכרות

פרלמנט המזכרות היחיד מסוגו בעולם: לוחות שנה וסגולות, כרטיסי ברכה ובקשות. בואו לראות מזכרות ייחודיות, המפארות את שולחן השבת והחג בכמעט כל בית יהודי ברחבי העולם

בית 'הומינר' מציג: זכרונות ומזכרות

בעידן בו האלקטרוניקה מחליפה את המכאניקה, הרשת קורעת את הפרינט, וצלצול הסלולארי מחליף את שעון האורלוגין המיתולוגי - אי קטן של שפיות מזכיר לנו את הרגעים היפים, רגעים של אושר, של זיכרונות מרגשים.

במעלה רחוב בן פתחיה בבני ברק שוכן לו פרלמנט המזכרות היחיד מסוגו בעולם - 'הומינר מזכרות' שמו. ברכונים וזמירות, לוחות שנה וסגולות, כרטיסי ברכה ובקשות, כל פריט מונח על מקומו, מחכה להיאסף אל חיק אוהבת ומחבקת, ניחוחות הדפוס והעור העתיק ממלאים את החלל בנוסטלגיה חמימה.

פריטי המזכרות מעוצבים בידי אומן, פרי חזונו המובהק של מייסד התחום ר' ישראל הומינר, אשר זה עשרות בשנים הוגה ומפתח מזכרות ייחודיות, המפארות את שולחן השבת והחג בכמעט כל בית יהודי ברחבי העולם.

לקראת השנה החדשה הממשמשת ובאה עלינו לטובה, מספרים לנו ב'הומינר' כי למרות המיתון שאינו מרפה, המכירות בתחום השוק המוסדי והעסקי הצליחו בסייעתא דשמיא אף יותר משנים עברו, וזאת בזכות מחלקת הפיתוח היצירתית שמציעה מגוון מזכרות מרגשות לכל תקציב ולכל מטרה.

לשאלתנו מה הם הפריטים הנמכרים ביותר בעונה בוערת זו, עונים לנו כי מוצרי הדגל של 'הומינר' הם ללא ספק - לוחות השנה המפוארים המתייחדים באלמנטים יהודיים אומנותיים וזמני היום הנחוצים לכל יהודי, וכן קונטרס התפילות לכל עת - 'עת רצון', המשתרע על פני חמשה חלקים לבריאות, הצלחה ופרנסה טובה.

אם נרפה לרגע מהלחץ של טרום חג, וננסה להבין מה מצפה לנו לקראת השנה החדשה ב'הומינר', או אז אנו נתקלים בחיוך ממתיק סוד של ר' יוסי פילמר, מנהל השיווק הנמרץ, שרומז לנו כי דברים נפלאים עומדים ליפול עלינו בשנה הקרובה.

לא התאפקנו, והחלטנו להציץ אל מעבר לכתפו של הגרפיקאי המוכשר במשרד האחורי, ולגלות קצת יותר מטפח, על המסך הרחב נרקם עיצוב חדש ומושקע עבור ערכת הבדלה למוצ"ש ייחודית. זו טיפה מן הים לוחש לנו הגרפיקאי, אנחנו מאוד אוהבים לגוון ולחדש, ובכלל יש לאנשים הקריאייטיביים מהסטודיו יד חופשית בהבאת חידושים מפתיעים שיהוו את יצירות העתיד...

סקירה קצרה של מדפי חנות המפעל מגלה את המתכון המנצח למזכרות מיוחדות. גווני רטרו לצד אלמנטים חדשניים, יצירתיות לצד מסורתיות, בין ישן לחדש, בין הווה ועבר, ובכלל אומנות יהודית ייחודית - 'הומינר'.

את מזכרות היוקרה לרגעים מיוחדים של 'הומינר' ניתן להשיג בחנויות המובחרות לתשמישי קדושה ומתנות בארץ ובעולם ובחנות המפעל: בן פתחיה 5 בני ברק, שרות הלקוחות: 03-6196820.

שווה להגיע רק בשביל ההרגשה החמימה והנפלאה.

י.הומינר מציגים - מבצע ענק לחגים לפרטים לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד