י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפגישות נערכו בשבת

מודעה נפרשה בין הבניינים: כך נסגר 'שידוך המרפסות' בבית שמש

ולשדך הבנות: שידוכי המרפסות במגזר ממשיכים ביתר שאת, היום בצהריים ברמת בית שמש א' חתן וכלה שכנים מרחק בניין זה מזה התארסו בשעה טובה כשהשדכן אף הוא מתגורר בסמוך. התרגשות רבה נרשמה בקרב השכנים • כל הפרטים

מודעה נפרשה בין הבניינים: כך נסגר 'שידוך המרפסות' בבית שמש
מודעת המאורסים בבית שמש בין הבתים צילום: אהרן פיקס

זה כבר הפך לתופעה: השידוכים שנערכים בימים אלו במגזר החרדי שינו פנים. שידוכי המרפסות הופכים אט אט לנורמה חברתית שנובעת ממנייני התפילה המרגשים שנערכים בין הבניינים וגוררים היכרויות חדשות בין משפחות. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי שידוך מיוחד נסגר היום ברמה א' בעיר בית שמש. הצד של החתן גר בבלוק מצד ימין, ומשפחתה של הכלה מתגוררת בצד שמאל של הבלוק.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי לרגל השידוך המיוחד אף נפרסה מודעת 'מאורסים' כפי שהופיעה בעיתון בין הבניינים. 

לשידוך עצמו: מדובר בחתן הבחור החשוב דוד חי גולד מבחירי ישיבת 'אור אלחנן' שהתארס היום בצהריים בשעה טובה עם הכלה רחלי גרואן תלמידת סמינר אופקים. הכלה גרה גם היא ברמת בית שמש א' - מרחק שבע מטר מהחתן. 

המשפחות מכירות עוד לפני מנייני המרפסות, והחתן רק התחיל שידוכים אחרי פסח והשדכן שהוא שכן שגר סמוך כמה בניינים ליד הציע את השידוך המדובר והפגישות התקיימו גם בשבת בצל נגיף הקורונה שלא מאפשר פגישות בלובי של בתי מלון.

היום כאמור נסגר השידוך בשעה טובה ומוצלחת, ושמחה גדולה נרשמה ברחבת הבניינים בבית שמש אליה הגיעו משפחות החתן והכלה מאושרים לשמחת כל השכנים שיצאו מבתיהם כשברקע מודעת האירוסין הגדולה. 

החתן כאמור מבחירי ישיבת 'אור אלחנן' בירושלים, בנו של ר' ירמיהו גולד מ'גולד ביטוחים' ונכדו של הרב גולד משכונת הר נוף בירושלים. 

כזכור, רק בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי חרדים' על שידוך מעניין של חתן וכלה מקרית ויז'ניץ הגרים באותו בניין. 

מרפסות בית שמש שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד