י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי הפיצול של 'כחול לבן'

צפו: קרב הצעקות בכנסת שהסתיים בפנייה לוועדת האתיקה

וועדת האתיקה מקבלת היום תלונה ראשונה על אחד הח"כים החדשים במשכן, שתוך כדי עימות גילה או שמא חשף או שמא בדה חקירת משטרה בעניינו של ח"כ אחר. מדובר בעימות סוער שהתגלע בין מי שהיו עד לא מזמן מקשה אחת במסגרת 'כחול לבן' הח"כים מאיר כהן ויועז הנדל • צפו בעימות

צפו: קרב הצעקות בכנסת שהסתיים בפנייה לוועדת האתיקה
מאיר כהן/יועז הנדל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

קרב צעקות נרשם היום (ראשון) בין חבר הכנסת מאיר כהן מ'יש עתיד' לחבר הכנסת יועז הנדל, שפרש מ'כחול לבן' נכנס לממשלה והקים את מפלגת 'דרך ארץ', במהלך דיון בוועדה המיוחדת להעברת חוקי הרוטציה להקמת ממשלת האחדות בין הליכוד לכחול לבן. עימות שהסתיים בפנייה לוועדת האתיקה.

צפו בעימות הסוער:

במהלך הדיון שהיה סוער בין כה וכה, הטיח חבר הכנסת מאיר כהן מ'יש עתיד' במי שהיה עד לא מזמן שותפו לסיעה, חבר הכנסת יועז הנדל ואמר: "פשוט תשתוק גזען שכמוך", כשהוא מתכוון לראיון הדרבוקה של הנדל שעורר סערה.

כהן הוסיף והטיח בזעם, "אחד כמוך צריך רק לשתוק, אתה אחרון הערכיים, אתה רוקם מזימות, אתה לוקח כסף, אתה שקרן, תראה מה עשו מאורלי לוי וממך... עשו אותך ערכי", כשהוא מתייחס לסוגיית פרישתו מהמפלגה ולטענה על גניבת קולות מגוש השמאל.

הנדל לא נותר חייב והטיח חזרה האשמות בחבר הכנסת מאיר כהן ואמר בדיון: "היחיד שלא ראוי בינינו הוא זה שיש בעברו חקירת משטרה ואירועים מפוקפקים", הנדל הוסיף ושאל את כהן: "תספר לנו מתי נחקרת? כמה פעמים נחקרת?" כשכהן משיב: "אף לא פעם אחת".

בעקבות העימות הזה, פנה מיד חבר הכנסת מאיר כהן, המשמש גם כסגן יו"ר הכנסת, לוועדת האתיקה בדרישה לזמן את חבר הכנסת יועז הנדל ולברר את דבריו. שכן, כהן מציין כי דברים אלה הם בגדר לשון הרגע והוצאת דיבה משום שמעולם הוא לא נחקר במשטרה.

יועז הנדל מאיר כהן עימותים בכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד