כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כך סוכלה החטיפה

אימה בשכונה החרדית: הבחורה צעקה והנהג נמלט

הקהילה החרדית במנצ'סטר דואגת בעקבות מקרה שהתרחש במוצאי השבת האחרונה. בת 18 שצעדה עם חברתה ברחוב של עיר נמשכה בכוח אל עבר מכונית שנעצרה לצידם, לאחר שזו צעקה, הנהג הניח לה ונמלט מהמקום, אך נעצר כעבור זמן קצר | המשטרה מרגיעה כי מדובר במקרה יחידני

אימה בשכונה החרדית: הבחורה צעקה והנהג נמלט
שוטרים בריטיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

משטרת מנצ'סטר באנגליה, עצרה גבר בן 47 בגין ניסיון חטיפה, לאחר שניסה לגרור צעירה חרדית בת 18, שצעדה ברחוב בשכונה חרדית לתוך מכוניתו ולחטוף אותה. דבר נמנע לאחר שעוברים ושבים הזמינו את המשטרה.

האירוע התרחש במוצאי השבת בסביבות השעה 19:15 ברחוב פארק ליין - ברוטון פארק בלב הקהילה היהודית החרדית בסאלפורד, שם גם נעצר החשוד. הצעירה החרדית בת ה-18 הצליחה להשתחרר לאחר שזעקה לעזרה לעבר עוברים ושבים. והמשטרה הוזעקה.

בהצהרה של משטרת מנצ'סטר נמסר: "אישה בת 18 צעדה ברחוב יחד עם חברתה, לפתע מכונית בצבע כסף עצרה לצדה. הנהג התקרב לאישה וניסה לגרור אותה למכונית, האישה הצליחה לזעוק לעבר מספר עוברים ושבים והגבר נמלט ברכב לעבר רחוב ברי ניו רוד, המשטרה עצרה גבר בן 47 בקרבת מקום בחשד לניסיון חטיפה. הוא נשאר במעצר לחקירה".

מפקד המשטרה ריק ג'קסון אמר לאחר המקרה: "בעקבות עבודתם המהירה והחרוצה של השוטרים, נעצר אדם והוא נחקר על ידי שוטרים לאורך כל היום, למרבה המזל האישה לא נפגעה גופנית, אך היא נותרה בשוק וזעזוע כתוצאה מהתקרית הזו והשוטרים ממשיכים לתמוך בה, אנחנו לא מאמינים שיש איום רחב יותר על הקהילה כרגע, אך יהיו סיורים מוגברים באזור המקומי במהלך הימים הקרובים, אז אם אתם רואים משהו חשוד פנו אלינו עם כל שאלה או חשש שיש לכם".

נסיון חטיפה מנצ'סטר משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד