ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שמחה בממלכה

לאחר שהחלים מהנגיף: ראש הממשלה חובק בן

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כבר היה במצב קשה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, לפני כשבוע השתפר מצבו והוא שוחרר מבית החולים. היום הוא כבר חובק בן חדש

לאחר שהחלים מהנגיף: ראש הממשלה חובק בן
בוריס ג'ונסון צילום: קובי גדעון, לע"מ

אחרי שאושפז בבית החולים במצב קשה עקב הדבקות בנגיף הקורונה, ושוחרר לפני כשבוע, ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון חובק בן.

התקשורת הבריטית מדווחת כי הבוקר נולד התינוק החדש, אך עדיין לא פורסם איזה שם יתנו הזוג לילד.

בוריס ג'ונסון נבחר לפני מספר חודשים לראשות הממשלה לאחר מערכת בחירות סוערת בה הטיח דברים קשים נגד יריבו האנטישמי ג'רמי קורבין, והביא לאנחת רווחה בקרב היהודים בבריטניה וגם כאן בישראל, מאחר וג'ונסון הוא ידיד ישראל.

דוברו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון הודיע "על הולדתו תינוק בריא בבית חולים בלונדון מוקדם יותר הבוקר, מצבם של התינוק והאם מצוין". עוד הוסיף הדובר. "ראש הממשלה וגברת סימונדס מבקשים להודות לצוות היולדות הנהדר של NHS". ג'ונסון חזר ביום שני האחרון לעבוד כרגיל לאחר שהתאושש מנגיף הקורונה.

הדרך לכיסא ראש הממשלה לא עברה חלק לג'ונסון. ביוני 2019 פורסם בתקשורת הבריטית, כי השכנים הזעיקו את המשטרה לביתו של בוריס ג'ונסון, מי שהיה אז מועמד מטעם המפלגה השמרנית לראשות ממשלת בריטניה. שכנים הזעיקו את שוטרים לאחר ששמעו ריב קולני בין ג'ונסון לבת זוגתו.

בוריס ג'ונסון שהה עם בת הזוג בביתם ברובע קמברוול שבדרום לונדון, ועל פי עדות של שכנים נשמעו צעקות ורעש צלחות מתנפצות מתוך הבית. בוריס עצמו לא הסכים להגיב אז על הדיווחים.

השכנים סיפרו כי בני הזוג נשמעו רבים ושמעו צלחות מתנפצות, עם צרחות ברקע, כשהגברת צועקת לעבר בוריס, "צא מהבית שלי" המשטרה נקראה, אך השוטרים עזבו את המקום ללא שום טיפול במהומה.

בוריס ג'ונסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד