י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
רבי יצחק מספר

החלום: האבא חיבק את בנו ביום של האשפוז

המגיד רבי יצחק קולדצקי חלם לפני כחודש, ביום בו אושפז אחיו, חלום נורא ובו ראה את אביו - רבי שכנא קולדצקי זצ"ל, יושב בגן עדן יחד עם בנו רבי יעקב זצ"ל שנפטר אתמול ומחבק אותו חזק • את החלום הוא סיפר לבני המשפחה שפרצו בבכי

החלום: האבא חיבק את בנו ביום של האשפוז
רבי יעקב קולדצקי זצ"ל ואחיו רבי יצחק צילום: שוקי לרר ובאדיבות המשפחה

במסע הלוויה קורע לב, הובא אתמול (שלישי), למנוחות הגאון רבי יעקב קולדצקי זצ"ל, מחושבי תושבי רמת אלחנן בבני ברק, שנפטר מנגיף הקורונה בגיל 70. 

אחיו של רבי יעקב זצ"ל, הוא המגיד הגאון רבי יצחק קולדצקי, חתנו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שסיפר לבני המשפחה לאחר הלוויה על חלום נורא ביום בו אושפז אחיו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי רבי יצחק סיפר לאחייניו שביום שאושפז האח, הוא חלם חלום בלילה ובו ראה את אביו רבי שכנא קולדצקי זצ"ל, יחד עם רבי יעקב אחיו יושבים סביב השולחן בגן עדן ואז האבא לקח את בנו וחבקו בחוזקה.

לדברי רבי יצחק, הוא לא רצה לספר את זה אז ורק היום הוא מספר לבני המשפחה את פשר החלום שסימל על כך שהאבא בא לקחת את בנו לישיבה של למעלה. 

הרב קולדצקי זצ"ל, אושפז בראש חודש ניסן האחרון לאחר שנדבק בנגיף הקורונה בעת ששהה בארה"ב. הוא חזר לארץ ומצבו הדרדר בבית החולים. במסע הלוויה בהשתתפות מספר מועט של אנשים ובני משפחה, הוא הובא למנוחות בבית החיים סגולה בפתח תקווה.

 

 

 

הרב יעקב קולדצקי הרב יצחק קולדצקי חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד