י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
השכנים התלוננו על ריח רע

השוטרים בברוקלין הוכו בהלם: עשרות גופות מאוחסנות במשאיות

לאחר שתושבים בברוקלין חשו בריח רע באזור מגוריהם הסמוך לבית לוויות מקומי, הם התקשרו למשטרה שגילתה משאיות עם גופות של נפטרים פזורות בתוכן • "זה יכול היה להיות אבא שלי, או אח שלי, לא מתייחסים ככה למתים"

השוטרים בברוקלין הוכו בהלם: עשרות גופות מאוחסנות במשאיות
גופות, אילוסטרציה צילום: בחדרי חרדים

משטרת ניו יורק מצאה עשרות גופות, ככל הנראה של נפטרי קורונה, כשהן מאוחסנות במשאיות לא מקוררות מחוץ לבית הלוויות בברוקלין. חלקן אף שכבו על רצפת המבנה סתם כך.

בין 40 ל -60 גופות התגלו בתוך משאיות סגורות מחוץ לבית הלוויות של אנדרו קלקלי בפלטלנד ברוקלין, חלקן הושכבו על הרצפה בקומת הבניין, לאחר ששכנים דיווחו על ריח רע שיוצא מהמקום.

הגוויות נערמו זו על גבי זו במשאיות. נוזלים שדלפו מבפנים יצרו ריח נורא וגרמו לבעלי חנויות להתקשר למשטרה. בלשי המשטרה הצטרפו לכמה אנשי רשויות חוק נוספים ויחד הם חוקרים את המשאיות במתקן וקטע הרחוב נסגר לציבור.

ג'ון די-פייטרו שבבעלותו נכס סמוך, אמר כי הוא ראה את המשאיות במשך מספר שבועות לפחות במהלך מגיפת הנגיף.

הוא אמר ל'ניו יורק פוסט' על הזוועה שראה. "זה לא מכבד את המתים ככה, זה יכול היה להיות אבא שלי, או אח שלי, לא מתייחסים ככה למתים".

ראש המועצה אריק אדאמס, אמר, כי העיר צריכה לפתוח צוות "ועדת שכול" שתטפל במקרי המוות הגדולים כתוצאה מנגיף הקורונה. "כשאתה מוצא גופות במשאיות כאלו ברחבי העיר שלנו, מתייחס אליהם בצורה לא מכובדת, זה לא מקובל".

ברוקלין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד