י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בלימת הקורונה

פרסום ראשון: הממשלה בוחנת הטלת סגר נוסף על שכונות חרדיות בירושלים

פרסום ראשון: ועדת השרים המיוחדת בראשות השר אריה דרעי צפויה לדון בקרוב בנוגע להטלת סגר נוסף על מספר שכונות חרדיות בעיר ירושלים. מדובר על שלוש שכונות בהן נתון החולים מעורר דאגה במשרד הבריאות. יוסר הסגר על שכונת 'נחלה ומנוחה' בבית שמש • כל הפרטים

פרסום ראשון: הממשלה בוחנת הטלת סגר נוסף על שכונות חרדיות בירושלים
חרדים קיצוניים בבית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

בשעה הקרובה תדון ועדת השרים המיוחדת בראשות השר אריה דרעי בנוגע להטלת סגר נוסף על מספר שכונות חרדיות בעיר ירושלים. במקביל יוסר הסגר על שכונות ברחבי הארץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השר דרעי צפוי להטיל סגר על שכונת בעלזא, קריית צאנז וחלק מרחובות רוממה. ההחלטה ככל הנראה תתקבל כבר בשעה הקרובה ותהיה בתוקף עד ליום ראשון.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי תחילה ביקשו במשרד הבריאות להטיל סגר על שכונות נוספות בעיר ירושלים, אלא שראש העיר משה ליאון נעמד על רגליו האחוריות בעניין והוא הצליח להוכיח כי בשכונות מסוימות חלה מגמת ירידה ולכן יוטל סגר רק על שלוש השכונות הללו.

עוד נודע ל'בחדרי', כי הסגר על השכונות בעיר נתיבות יוסר אף הוא. הוועדה צפויה לדון גם בהטלת סגר על שתי שכונות בישוב חורה הבדואי.

בנוסף, הוועדה המיוחדת צפויה להסיר את הסגר על שכונת 'נחלה ומנוחה' בעיר בית שמש, זאת בעקבות יציאה של מרבית החולים מהמקום, וכן עלייה משמעותית במספר המחלימים. הסגר על שכונת רמת בית שמש ב' לעומת זאת יישאר, בעקבות סירוב התושבים להתפנות.

כזכור, אמש נשמעה ביקורת בעיר בית שמש נגד ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך, על כך שבמהלך ערב יום העצמאות, בזמן שמספר שכונות חרדיות היו נתונות בהסגר בעקבות התפרצות הקורונה, ארגנה ראש העיר חגיגת יום העצמאות לתושבי העיר מהציבור הכללי, שהתקיימה תוך צפיפות, ללא מסכות ובניגוד להנחיות.

כתב חדשות 13 יוסי אלי תהה, איך יכול להיות שבזמן שהמשטרה מתעמתת עם החרדים בעיר על כל מנין שמתקיים, העירייה בעצמה גורמת להתקהלות יזומה בציבור הכללי.

קורונה משה ליאון בית שמש ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד