כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שביל החלב משתנה • חשיפה

טלטלה כפולה במערכות הכשרות: 'שטראוס' מודיעה על מהלך מפתיע: תעביר פס יצור גבינות לכשרות 'הרב רובין' • 'תנובה' תוסיף חותמת של הגר"מ גרוס, כיו"ר ועד הכשרות • כל הפרטים • תמונות

חברי וועדת המהדרין: הרב מרדכי גרוס והרב יעקב מאיר שטרן. הרב אברהם יהושע הורוויץ  והרב דוב לנדאו
חברי וועדת המהדרין: הרב מרדכי גרוס והרב יעקב מאיר שטרן. הרב אברהם יהושע הורוויץ והרב דוב לנדאו

המאבק בין גופי הכשרות השונים עומד לעלות שלב בימים הקרובים: במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ג) אחר הצהריים הודיעה חברת 'שטראוס', כי היא חונכת פס חדש ליצור גבינות. ההודעה על חניכת הפס, אינה מפתיעה, בפרט בערבי החגים, אך במסיבת העיתונאים, הודיעה החברה, כי מי שייתן את הכשרות לגבינות שיעלו למדפים עוד לפני החג, יהיה לא אחר מהכשר 'בד"ץ הרב רובין'.

חותמות הכשרות שהתנוססו עד היום על מוצרי חברת שטראוס, היו של הכשרו של הרב לנדא. ההכשר של הרב לנדא צעד במשך שנים יד ביד עם חברת שטראוס. האם פס הגבינות החדש בא לרמז על החלפת ההכשר בכל מוצרי שטראוס? מוקדם מלהעריך.

אך מה שבטוח שעולם הכשרות, אליו התווספו בחודשים האחרונים עוד מספר גופים גדולים, הולך להיכנס לסחרחורת אמיתית, וקשה להעירך את תוצאות המאבק בין הגופים, הן הכשרותיים והן העסקיים.

ואם בכשרות עסקינן, הרי שהיום, במפגש מיוחד שהתקיים בביתו של הגר"מ גרוס, יו"ר ועדת מהדרין של 'תנובה', הושקה חותמת הכשרות החדשה של ועדת המהדרין של תנובה.

החותמת החדשה משלבת את גורמי הכשרות השונים הפועלים בועדת המהדרין, תוך ציון שמו של הגאון רבי מרדכי גרוס כיו"ר ועדת המהדרין, וכן הרב זאב וייטמן, רב תנובה.

המהלך האחרון נועד בכדי לחזק את גוף הכשרות, הנקרא 'ועדת המהדרין' של החברה, ובתנובה מקווים כי המהלך יביא את מוצרי החברה לקהלים נוספים.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד