כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר שהחלים מקורונה

הרב חנניה צ'ולק: "הלוואי שאנחנו בדרך לצאת מזה"

לאחר שהחלים מנגיף הקורונה יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק אומר: "הלוואי שאנחנו בדרך לצאת מזה, אבל הזהירות והצלת החיים תלויים רק בנו" • צפו

הרב חנניה צ'ולק: "הלוואי שאנחנו בדרך לצאת מזה"
הגר"ח קנייבסקי עם הרב צ'ולק בחתונה צילום: שוקי לרר

על רקע הניסיונות הנמרצים לחזק את המודעות בקרב הציבור לסכנת הקורונה שעדיין נשקפת, מפרסם הבוקר (שישי) מטה ההסברה החרדי למאבק בנגיף הקורונה שע"י משרד הבריאות תשדיר מיוחד מטעמו של הרב חנניה צ'ולק, איש הרפואה והחסד ויו"ר ארגון "עזר מציון", שחלה בקורונה והחלים בחסדי שמים. "חושבים שאנחנו מתחילים לצאת מזה – הלוואי, אבל הזהירות והצלת החיים תלויים רק בנו".

הרב צ'ולק מספר כי, "אני גם הייתי חולה קורונה, הייתי במצב לא פשוט אני אומר לכם, רחמנות על אלו שחולים. הכול בידינו. אל נקל ראש אנחנו עוסקים בפיקוח נפש! כל אחד שעושה הכול כדי להיזהר, זוכה ומקיים כל רגע ורגע את המצווה הגדולה ביותר שיש בתורה – ונשמרתם מאוד לנפשותכם! רק כך נישמר מפני המגיפה הקשה הזו.

הרב צ'ולק סיפר עוד כי התלבט אם לפרסם ברבים את סיפורו האישי אך לדבריו, "אם רק אחד ייתקן את מה שכולנו נדרשים – הכול יהיה כדאי. יש הרבה מידידיי שמונשמים, מקרים רבים של חולים גם מגיעים לפתחנו".

במטה החרדי שע"י משרד הבריאות הודו לרב צ'ולק שנרתם לחזק את הציבור בשמירה מפני סכנת המגיפה וציינו כי ארבעת הכללים הברורים, הם המסייעים להישמר מפני המגיפה. בראש ובראשונה שמירה על מרחק של 2 מטרים מכול אדם, חבישת מסיכה בכל יציאה למרחב הציבורי, שמירה על היגיינה ושטיפת ידיים, והימנעות מיציאה מהבית שלא לצורך חיוני.

חנניה צ'ולק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד