כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לאן יישלחו המחלימים?

האורחים קיבלו הודעה: מלון הקורונה 'דן פנרומה' ייסגר מחר

לאחר שהיום פורסם ב'בחדרי חרדים' על תלונות קשות של שוהי מלון הקורונה דן פנורמה שלטענתם האוכל הכשר אינו ראוי למאכל אדם וכן תלונות נוספות, האורחים קיבלו הודעה - המלון ייסגר מחר

האורחים קיבלו הודעה: מלון הקורונה 'דן פנרומה' ייסגר מחר
ההודעה שקיבלו אורחי המלון צילום: הדס

לאור הירידה החדה במספר החולים ומנגד העלייה הדרמטית במספר המחלימים, פיקוד העורף הודיע היום (שני) לחולי הקורונה במלון דן פנורמה ת"א כי המלון ייסגר מחר והמחלימים יועברו לאחד מהמלונות הבאים: מלון יערים בירושלים, מלון קרלטון בנהריה, או מלון הרלינגטון באשקלון.

חלק אחר מהמבודדים ישלחו לביתם להמשך בידוד ביתי לפי שיקול דעת של פיקוד העורף, המלון יוסב למלון בידוד עבור החוזרים מחו"ל.

כזכור, היום פורסם ב'בחדרי חרדים' כי אורחי מלון הקורונה דן פנורמה בתל אביב זועמים על כך שהאוכל הכשר שמוגש במלון אינו ראוי למאכל אדם.

יוסי לנדאו, מתנדב זק"א בסניף לכיש טען שהאוכל המגיע בחמגשיות לאלו השומרים על כשרות מהודרת הוא מזעזע עם תאריך יצור חתום עליו 16.03.2020. כדי להבין, אלו מנות שהוכנו אחרי חג פורים ושלושה שבועות לפני חג הפסח.

מלון דן פנורמה בתל אביב, היה למלון הראשון שנפתח לחולי קורונה, והוא התפרסם בעיקר בגלל התלונות על מה שקרה בו. כך למשל דווח שהחולים, שלא מעט מתוכם הם צעירים שחזרו מהטיול שלהם בדרום אמריקה, נוהגים לעשות מסיבות ולעשן סמים בחדרים שלהם. תלונות נוספות דיברו על איכות האוכל הירודה והכמות הלא מספקת שהובילו את החולים לגנוב האחד מהשני.

כמה עשרות חולי קורונה המוגדרים במצב קל שוהים בבית המלון בתל אביב שהוסב לבית בידוד. חלק מהחולים קיבלו חדר פרטי עם נוף לים, שירות חדרים שמספק ארוחה מחוץ לדלת אך למרות הכל הצבא ניכר בכול ומורגש היטב.

בית המלון כעת רחוק מלהיות חופשה מפנקת כשהחולים מתבקשים לנקות לעצמם, לדאוג לעצמם ובעיקר לשהות בחדרים בלי יכולת להסתובב בחופשיות.

ההודעה שקיבלו אורחי המלון

קורונה דן פנורמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד