כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"המחווה הזו אינה מובנת מאליה בעיניי"

המתפללים הפתיעו את יועצת ראש הממשלה עם מתנה

המתפללים ברחוב בו מתגוררת יועצת ראה"מ טל גלבוע, ריגשו אותה עם מתנה צנועה והקדשה, בה הודו לה על האפשרות להתפלל במרחב הציבורי על הסבלנות וההבנה | גלבוע ל'בחדרי': "בכל פעם שהחלו להתפלל דאגתי להכניס את הכלבים לתוך הבית ולהנמיך ווליום שיוכלו להתרכז ולהתכוון בתפילותיהם"

המתפללים הפתיעו את יועצת ראש הממשלה עם מתנה
תפילה בצפת בשטח פתוח צילום: דוד כהן, פלאש 90

יועצת ראש הממשלה לבעלי חיים, טל גלבוע, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה על מתנה שקיבלה משכניה הדתיים, שהודו לה על שדאגה שהם יתפללו בשלווה ובשקט.

גלבוע צייצה בחשבון הטוויטר שלה וכתבה, "‏אני גרה ברחוב דתי 5 שנים, לחלק מהשכנים שלי לא היה קל בלשון המעטה, חילונית, 6 כלבים, בסוף הגענו לסטטוס קוו של שכנות שקטה, הקורונה הוציאה את כולם להתפלל ברחוב, כשזה קורה, אני מכניסה את הכלבים, מנמיכה ווליום, והאמת? ממש נהנית מהתפילות, זה מה שקיבלתי משכני עכשיו, ריגשו!".

השכנים כתבו לטל, תודה על ההתחשבות מצידה. וצרפו בקבוק יין משובח. "טל ומשפחתה, אנחנו מודעים מאד לכך שאתם משתדלים לאפשר לנו תפילה בשלווה ובשקט, ומעריכים ומודים, אתם שותפים לתפילות, ושכרכם שמור לכם".

על החתום. "המתפללים".

יועצת ראש הממשלה אמרה ל'בחדרי חרדים', "אני מודה, לא היה קל בהתחלה, חילונית, 6 כלבים, מצאנו עצמנו כולנו בסטטוס קוו של שכנות שקטה".

"בזמן הקורונה, כמו כל עם ישראל, נאלצו שכניי להתפלל מחוץ לבתים, בתור מי שלא חשופה לעולם הזה, ריגש אותי לראות אשכנזים ומזרחיים, מתפללים יחד, כל אחד מחוץ לביתו אך יחד בקול גדול ונעים. בכל פעם שהחלו להתפלל דאגתי להכניס את הכלבים לתוך הבית ולהנמיך ווליום שיוכלו להתרכז ולהתכוון בתפילותיהם".

עוד הוסיפה, "היום באופן מפתיע, השכן שלי קרא לי והעניק לי במתנה יין משובח ופתק עם מילים שריגשו אותי כל כך. המחווה הזו אינה מובנת מאליה בעיניי, במיוחד בגלל הרקע השונה כ"כ בינינו".

"אני עשיתי את המובן מאליו מבחינתי והם הראו כי הם רואים את זה ומעריכים, זו ההוכחה עד כמה אהבת חינם משפיעה, ערבות הדדית ועם ישראל חזק ומאוחד!", סיימה

בקבוק יין טל גלבוע יועצת ראש הממשלה מתפללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד