כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הנגיף מכה במדינה

תעלומה ברוסיה: 3 רופאים נפלו מחלונות בית החולים

גורמים רשמיים ברוסיה טוענים כי שני רופאים מתו ואחד נוסף נפצע קשה בנפילה מחלונות בית החולים, לאחר שעל פי הדיווחים, הם נכנסו ללחץ בגלל תנאי העבודה הקשים תחת נגיף הקורונה

תעלומה ברוסיה: 3 רופאים נפלו מחלונות בית החולים
מנתחים בפעולה. אילוסטרציה צילום: unsplash

דיווח מרוסיה על שני רופאים שמתו, ורופא נוסף נפצע באורח קשה בנפילה מחלונות בית החולים, לאחר שעל פי הדיווחים היה עליהם לחץ בשך תנאי עבודה קשים בצל מגיפת הקורונה. על פי הדיווח, שלושת הרופאים הם מבתי חולים שונים במדינה.

נסיבות המדויקות של האירועים שהתרחשו בשבועיים האחרונים אינן ברורות והן נחקרות על ידי המשטרה, כך דווח ערוץ ABC.

עוד עולה מהדיווחים, כי שניים מהרופאים מחו על תנאי עבודתם, והשלישית הואשמה כי גרמה לעמיתיה להידבק בנגיף.

ברחבי רוסיה הרופאים נמצאים עם מחסור בציוד מגן, עם זיהום רב בעשרות בתי חולים, כאשר רבים מהרופאים אמרו כי הם מאוימים בפיטורים או אפילו בהעמדה לדין בגין הפרסום על תביעותיהם. מאות עובדים רפואיים נדבקו בנגיף.

על פי הדיווח ברשת ABC. ד"ר אלכסנדר שולפוב, העובד בצוות של אמבולנס באזור וורונז' 500 ק"מ דרומית למוסקבה, נפל מחלון בקומה השנייה ב -2 במאי בבית חולים בו טופל לאחר שהוא עצמו נדבק בנגיף. ושבר כמה צלעות ואושפז בבית החולים.

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות על ידי עמיתו, אלכסנדר קוסיאקין, התלוננו שניהם על מחסור בכלי הגנה. בסרטון, שולפוב בן ה -37 אמר שהוא נאלץ לסיים את המשמרת שלו למרות שאובחן כחולה.

אולם מאוחר יותר, גורמי רשמיים של משרד הבריאות שיתפו סרטון נוסף של שולפוב בו הוא חזר בו מהתלונות הקודמות שלו, ואמרו שהוא היה מרוגש. לא ברור האם הסרטון הוצא ממנו תחת איומים.

קושיאקין הואשם בהפצת חדשות כוזבות על המחסור לאחר פרסום הסרטון ונמצא תחת חקירה. הוא סרב להגיב על כך לסוכנות הידיעות AP.

רופאה נוספת מתה מפציעות שספגה בנפילה ב -25 באפריל בעיר קרסנויארסק שבמערב סיביר. ד"ר ילנה נפומנייאשצ'איה נפלה מחלון בית החולים בקומה החמישית מיד לאחר שניהלה שיחת ועידה עם גורמי בריאות אזוריים, כך דווח בכלי תקשורת מקומיים, תוך ציטוט של מקורות אנונימיים.

ב- 24 באפריל ספגה ד"ר נטליה לבדה פציעות אנושות ומתה אחר כך לאחר שנפלה מחלון בית החולים במוסקבה, שם אושפזה בחשד להידבקות בנגיף. היא ניהלה תחנת אמבולנס בסטאר סיטי, שם נמצא מתקן האימונים הראשי של צוותי החלל ברוסיה, היא דיווחה על כמה עשרות מקרי נגיף הקורונה באפריל.

רוסיה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד