י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עבור מבקשי הישועות

השליח המיוחד של שר התורה לציון הרשב"י בל"ג בעומר

ראש הכוללים נתבקש לעלות על ציון הקודש דהתנא האלוקי רשב"י במירון בשליחות שר התורה, כדי לזעוק ולהפיל תחינה ביומא דהילולא - הוד שבהוד ל"ג בעומר

השליח המיוחד של שר התורה לציון הרשב"י בל"ג בעומר
מעמד התפילה שע"י 'רינה של תורה' צילום: באדיבות המצלם

עקב המצב וההגבלות שהוטלו בעקבות משבר הקורונה, נאסרה השנה העליה ההמונית לציון ואושרו כניסות רק למתי מעט באי ההדלקות המסורתיות. כלל ישראל אשר היה נוהר מדי שנה ביום זה לשפוך שיח ולהפיל תחינה בציון הקדוש ביום המסוגל ל"ג בעומר, מוצא את עצמו עומד ומיצר מרחוק.

בימים האחרונים נחשף כי שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי, שלח שליח מיוחד שיעלה ויעתיר בציון הרשב"י במירון. עבור כל אותם מבקשי הישועה שנמנע מהם השנה לעלות לציון.

השליח הוא ראש הכוללים 'רינה של תורה', הגה"צ המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן - שבתפילותיו ובכיותיו מעורר תמיד את האלפים במעמדות התפילה שע"י 'רינה של תורה' לתפילה מעומק לב.

הגאון הצדיק ישא תפילה מיוחדת על פי הסדר שקבע מרן שליט"א שנודע כמסוגל מאוד לפתוח שערי שמים.

אם גם אתם רוצים להיזכר בתפילה זו כנסו >>>

התפילה המיוחדת שיישא הגאון הצדיק ראש הכוללים, היא חלק ממעמד היסטורי ואדיר של רשת הכוללים 'רינה של תורה' שבס"ד יעבור בשידור חי משולב מביתו של שר התורה ומהציון הקדוש של רבי שמעון במירון ומבתיהם של מניין גדולי ישראל וצדיקי הדור. אל התפילה מצטרפים בשידור מאות אברכי רשת 'רינה של תורה' שזה עתה סיימו לעמול בתורתו של רבי שמעון בר יוחאי במשך שעות רצופות.

שמות למעמד התפילה הגדול ניתן למסור כאן >>>

 במוקד התפילה של רשת הכוללים רינה של תורה מבקשים מאוד מהציבור להקדים את מסירת השמות ולא להמתין למעמד התפילה עצמו, על מנת למנוע עומס שעלול להביא לקריסת הקווים.

מעמד התפילה יועבר בשידור ישיר ברדיו קול חי בתדרים 93 ו 92.8 FM.

או במספר 03-3064800 על מנת לאפשר לכלל ישראל להצטרף לתפילה הגדולה ובזכות התפילה יתקיים בנו 'תורתו מגן לנו היא מאירת עינינו'

להצטרפות לתפילה כנס כאן >>>

רינה של תורה הגרח קנייבסקי ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד