י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מי יקבל 33,000 שקל ב'אושר עד'? ומתי מחלקים את הכסף?

"אפשר לרשום אותי"? • קוויטל היסטורי ללומדי התורה או חלוקת 33,000 שקל? סערה אחרי חשיפת סיפור חלוקת הזיכויים אמש ב'בחדרי חרדים' • כשירות לציבור: כל הנתונים על חלוקת התלושים ל'אושר עד'

מי יקבל 33,000 שקל ב'אושר עד'? ומתי מחלקים את הכסף?
הכטיסים לאושר עד צילום: יח"צ

אמש במוצ"ש,  פורסם כאן לראשונה על סיפור חלוקת 33 זיכויים לרשת 'אושר עד' ל-33 לומדי תורה בל"ג בעומר, שיצטרפו לקוויטל ההיסטורי "הם לומדיך" של ישיבת 'אור הרשבי'.

קישור לכתבה של אמש

אלא שככל הנראה, עם ישראל זקוק לתלושי המזון, ובתקופה זו ביותר, מה שהוביל לכמות אדירה של פניות במוקד 'נכספתי' עם שאלות ובקשות מקוריות. הגדילה לשאול אחת ממודיעין עילית, שפנתה בשאלה "האם אני יכולה לשלוח את בעלי עוד היום לקחת את הזיכוי לאושר עד''?

בכדי שלא תתבלבלו גם אתם, או בציניות, שלא תסעו כבר היום לקחת את התלושים... הנה לפניכם כל הנתונים, אחרי שכמובן בררנו זאת במוקד 'נכספתי' של ישיבת 'אור הרשבי'.

אז הנה, כידוע לכולנו, ישיבת 'אור הרשב"י' מכינה בכל שנה את מירון לקליטת מעל חצי מליון איש. השנה, בצל הקורונה אין עליה למירון , כולם בבית ומתגעגעים לרשב"י מרחוק... בהנהלת 'אור הרשב"י' לא התייאשו והרימו את מערך 'נכספתי', שכולו יוזמות להגדלת תורה ולהתקשרות ברשב"י הקדוש ביום ההילולא.

היוזמה העיקרית היא שיעורי התורה בשידור חי מאת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, החל מיום שני ערב ל"ג בעומר ואד צאתו. "השיעורים יהיו מרתקים ובמגוון רחב של נושאים, מאת כל הדרשנים הגדולים" מגלים ב'אור הרשבי' ואומרים שסדר השיעורים המלא יופץ ככל הנראה מחר.

כבר עכשיו אנו מקבלים פניות רבות על נושא שיעורי התורה. יהיו מאות אלפי איש שיתעלו ביום גדול זה בלימוד התורה, מתוך התקשרות אל התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, שכידוע מצדיקים, יש עניין גדול לעשות בתורת רשב"י הקדוש ביומא דהלולא.

תוכלו לצפות בשיעורים באמצעות 'שיא לייב' או בהאזנה טלפונית לקו 'נכספתי' כפי שמפורסם בפרסומות.

בתוך כך, יהיו מעמדי קודש והתעוררות גדולה עם גדולי וצדיקי הדור, בליל ל"ג בעומר ובנעילתו, בהפקות ענק שישודרו לציבור, באמצעות שיא לייב. מדובר בשעות גדושות בחוויה רוחניות גדולה, ובמעמד הנשגב של נעילת היום יקבלו הציבור עול מלכות שמים יחד, מאות אלפי יהודים, כל אחד בבתיו.

ב'אור הרשבי' שברו שיא כשהם מפרסמים את שמותיהם של ענקי אמני הרגש הנודעים ביותר, כמו מקהלות 'מלכות', 'נשמה', תזמורת 'פייער', יחד עם בעלי המנגנים המובילים, זאנוויל ווינברגר, ארי היל, מוטי ויזל, דוד קאליש, ועוד...

"הולך להיות משהו שלא היה", אומרים מארגני הפקת הענק, "אל תפספסו! שידורים של הפקה מסוג זה, של ל"ג בעומר בצל הקורונה, הם לא יישכחו"...

כפי שנודע, בריכוזים חרדיים בארץ, התחילו להתארגן במבואות הבתים עם רמקולים רבי עוצמה, שתושבי הבניינים הסמוכים יוכלו לצאת למרפסות ולרקוד יחד בהדלקות המרכזיות.

אז מה הסיפור של תלושי 'אושר עד'? הנה, הכל התחיל כשהפתיעו ב'אור הרשב"י' עם קוויטל היסטורי "הם לומדיך" שיוגש לכ"ק מרנן ורנן גדולי וצדיקי הדור שליט"א, לישועה וברכת שפע רב, וכל הלומדים לפחות שעה ביום ההילולא, יוכל להצטרף ללא עלות אל הקוויטל ההיסטורי, כאשר צפויים להצטרף לקוויטל מאות אלפי איש.

רעיון ה'קוויטל' נגע בליבם של רבים, על הזכות הגדולה להיזכר לטובה אצל גדולי ישראל שליט"א, אבל כאן ההפתעה הגיעה ממקום אחר, כאשר איל הון מארה"ב התרגש ממיזמי התורה של 'נכספתי' והחליט לחלק 33,000 שקלים למשתפי ה'קוויטל "הם לומדיך", באופן ששלושים ושלוש משתתפים, כמניין ל"ג, יקבלו כל אחד תלושי מזון לרשת 'אושר עד' על סך של 1,000 שקלים.

השמועה תפסה וויראליות אדירה... ורבים התקשרו היום לברר כיצד יוכלו לקבל את התלושים... המארגנים מבקשים להבהיר כי "הגורל יתקיים רק במוצאי ל"ג בעומר, לכלל לומדי התורה, שיירשמו ללא עלות בקו 'נכספתי' בשלוחה 4".

כאן המקום לציין, כי כל אחד יוכל להיכנס קוויטל, ללא עלות כלל, וזאת עם מסירת שמו במערכת 'נכספתי', אחר לימוד של לפחות שעה אחת ביום הגדול.

אז למה המוקד פתוח עכשיו? חשוב לדעת, כי הנכם יכולים למסור את שמותיכם, ושוב, כשירות למען הציבור וללא עלות כלל, ויזכירו אתכם על ציון הרשב"י ביום ההילולא המסוגל לישועות. לתועלת הציבור הננו לפרסם את מספר המוקד: 0733-134-600, כמובן, מומלץ להתקשר מוקדם ככל הניתן, משום שמרגע לרגע העומס גובר במוקד, מה שללא ספק ישפיע על זמן ההמתנה בהמשך.

ב'אור הרשב"י' נמסר, כי שמות הזוכים ב-33 תלושי המזון ב'אושר עד' יפורסמו בקו 'נכספתי' בשלוחה 7 החל מיום רביעי הקרוב, וכי הזוכים יקבלו הודעה אישית.

נו, למה להחמיץ את ההזדמנות?

ל"ג בעומר אור הרשב''י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד