כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"הגיבה באצילות נפש"

צפו: ירקה על הנערה החרדית; כרמל שאמה זועם

נערה חרדית ברמת גן הלכה לתומה ברחוב בעירה כשלפתע בחורה שעברה לידה כשהיא רכובה על קורקינט, הסיתה את מסכת הקורונה וירקה על הצעירה החרדית. אם הנערה מהרה לדווח לראש העיירה כרמל שאמה שעשה מאמץ כדי לאתר את סרטוני האבטחה בניסיון לאתר את מבצעת המעשה הנבזה • צפו

צפו: ירקה על הנערה החרדית; כרמל שאמה זועם
כרמל שאמה הכהן בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, ידוע במערכת יחסים סבוכה עם המגזר החרדי בתוך עירו ולאחרונה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בעיר בני ברק, הוא עלה לכותרות לאחר שדרש לסגור את היציאות מבני ברק לעירו.

מאחר שאף אחד לא מיהר לשמוע לעצתו, שלח שאמה עובדי עיריית רמת גן שגידרו את כל המעברים בין שני הערים. לאחר לחץ תקשורתי, הורדו הגדרות על ידי עיריית בני ברק.

מאז נכנס ללשכת ראש העיר ברמת גן, המתח הדתי בין החרדים לתושביה החילונים של על העיר עלה בצורה משמעותית ולעיתים זה נראה כמו סיר על האש המבעבע כל הזמן.

בתקופה שבה העיר בני ברק הייתה תחת סגר, הוא ניסה להמעיט את כעסי המגזר החרדי נגדו ושלח משחקים לילדי העיר בני ברק כסוג של מחווה לשלום עם השכנים.

אולם את תוצאות ההאשמות כלפי השכנים החרדים מהעיר בני ברק קשה לעצור ברגע אחד והשבוע חשף ראש עיריית רמת גן בעצמו סרטון על נערה חרדית שהלכה לתומה בכיכר כופר בעיר וחטפה יריקה בפרצופה על ידי אישה רכובה בקורקינט חשמלי וכל זאת ללא שום סיבה, אלא בגלל שהמראה החיצוני שלה, מעיד כי היא יהודייה מאמינה.

הנערה הפגועה, הייתה בהלם ולא ידעה כיצד להגיב ושבה לביתה. אמה של הנערה פנתה בעצמה לראש עיריית רמת וסיפרה לו את פרטי המקרה. יש לציין כי כרמל שאמה דאג שיבדקו במצלמות האבטחה של העירייה ומצא את התיעוד המדובר.

לטענתו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה, הוא הציע לאם לגשת לתחנת המשטרה כבר באותו הערב עם התיעוד, אולם אמה של הנערה סירבה בנימוס.

בפוסט שפרסם כרמל שאמה בפייסבוק, הוא כתב: "מאחר והאם ביקשה לא לחקור את הנושא כיבדתי את רצונה ולא הגשתי תלונה במשטרה למרות שממצלמה נוספת ממש הצלחנו לחלץ תמונה של החשודה. שלחתי באותו היום מכתב הערכה מחזק ועוגה כמחווה לנערה על שהגיבה באצילות נפש"

האם ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן בחר כאן במודע לפרסם את הסיפור מיוזמתו כדי למצוא חן בעיני אותם אנשים המאשימים אותו בשנאת חרדים ולהוכיח שהוא פועל בצורה עניינית, או שבאמת אכפת לו מכך שבעירו יש ציבור שלם הסובל מסטיגמות המובילות למקרים כפי שצפינו כאן בתיעוד. את התשובות לשאלות הללו נוכל לקבל בהמשך דרכו של שאמה הכהן ודרכי הפעולה שלו כלפי תושבי עירו החרדים.

כרמל שאמה-הכהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד