י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההתחכמויות נמשכות

צפו: 160 חרדים נתפסו בניסיון להסתנן למירון

יש עדיין מי שמאמינים שיצליחו לעקוף 2,000 שוטרים המוצבים באזור מירון בכדי לאכוף את הנחיות הממשלה ולא לאפשר הגעת מתפללים לאזור ההר | קבוצה של 160 חרדים ניסתה להסתנן דרך בורמה ונתפסה על ידי המשטרה שדאגה להחזירם לאחור • צפו

צפו: 160 חרדים נתפסו בניסיון להסתנן למירון
מתפסו בדרך לקבר הרשב"י צילום: דוברות המשטרה

למרות איסור ההגעה למירון, ולאחר אין ספור הודעות שיצאו מהמשטרה כי אזור מירון חסום לכניסה ומי שיפר את ההוראות יורחק ואף ייקנס. הבוקר (שלישי) המשטרה עצרה קבוצה של 160 חרדים שניסו להיכנס למירון דרך "בורמה" שהינה שביל לא סלול המוביל לישוב ונעצרו על ידי כוחות המשטרה ומשמר הגבול שדאגו להחזירם לאחור.

אתמול במהלך היום והערב מנעו שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול הגעה של עשרות רבות של חוגגים לא מורשים שניסו להגיע לישוב רגלית וברכב, מישובים סמוכים, ומלינות בשטח באוהלים ומערות. החשודים בהפרת התקנות לשעת חירום, תושבי בני ברק וירושלים, עוכבו וחלקם נקנסו.

יחידת החילוץ גליל כרמל של משטרת ישראל אף נדרשה לחלץ חמישה צעירים שהלכו לאיבוד בשטח בדרכם לישוב מבית ג'אן לישוב מירון באזור הר הילל הם איבדו את דרכם נכנסו לסבך ולא הצליחו להתקדם, הם אותרו במהלך הלילה לאחר חמש שעות של חיפושים על ידי כוחות החילוץ של משטרת ישראל והועברו לטיפול מד"א.

בנוסף, חולץ אזרח שהלך לאיבוד בשטח בנחל מירון בדרכו מצפת לישוב מירון.

משטרת ישראל שבה ומבקשת מהציבור, "נהגו באחריות ושימרו על בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם, סביב הישוב פזורים מאות שוטרים ושוטרי מג"ב שימנעו כל ניסיון להגעה לישוב תוך הפרת התקנות.  לשוטרים הוקנו סמכויות מיוחדות להרחקת מפירי התקנות, והקנס בגין הפרתם הוא 1000 ש"ח להפרה. אל תתחכמו, הימנעו מהתעמתות עם השוטרים ומקנסות".

ל"ג בעומר חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד