כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סיכן את ילדיו

רב בברוקלין נעצר לאחר שילדיו הקטנים שוטטו ברחוב

רב בברוקלין נעצר למשך שעות ארוכות ביום ראשון האחרון לאחר שאזרחים הזעיקו שוטרים ואלו גילו כי שלושה מילדיו הקטנים מסתובבים ברחוב ללא ליווי של מבוגר

רב בברוקלין נעצר לאחר שילדיו הקטנים שוטטו ברחוב
עגלת תינוק צילום: pixabay

על רקע הקורונה: רב בברוקלין נעצר בתחילת השבוע בגין סיכון ילדיו לאחר ששוטרים מצאו את שלושת ילדיו, בני 2,8,11, כאשר אלו שוטטו במרחק של כמה רחובות מהבית בו מתגוררת המשפחה בסמוך לשעה 11:00 בבוקר.

עורך דינו סיפר כי גם אמבולנס הגיע למקום לבדוק מה מצבם של הילדים. השוטרים החליטו לעצור את הרב, אך לא את אשתו שנמצאת לפני לידה. היא נשארה בבית עם שמונת ילדיהם.

ה'דיילי ניוז' דיווח כי עורך דינו של הרב אמר בתגובה למעצר כי, "זה מטריד העובדה שהשוטרים גרמו את למעצר הזה. בהתחשב בכך שכעת יש מגיפה, האם אנו באמת משתמשים במשאבים שלנו כדי לעצור מישהו כזה ולשלוח אמבולנס למקום ולדרוש משוטרים לטפל בו שעות על גבי שעות בזמן שהם יכולים לעשות משהו אחר שקשור למגיפה?".

עורך דינו של הרב סיפר כי אשתו של הרב ניסתה להביא לו ספרים וסידור תפילה, אולם המשטרה סירבה למסור לו את זה. התובעים בבית המשפט בברוקלין סירבו לטפל בתיק של הרב, והוא שוחרר לביתו לפני שהובא בפני שופט, והאשמות נגדו בוטלו. מטעם המשטרה לא נמסרה כל תגובה למעצר.

ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד